25,000 before W:O:A 2007

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
41
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Maar die nazi's moesten zulke dingen natuurlijk weer verdraaien.

MU vertelde me eens dat ze zelfs het feit dat een swastika ook in het Hindoeisme voorkwam, gebruikten om aan te tonen dat ze al eens over de Hindoes hadden geheerst.
(een swastika komt ook voor als je naar oude germaanse tekens kijkt)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.865
9.814
170
Best, Nederland. Ora: Belgica
Net als het hakenkruis (van de Hindoeïsten overigens)

But nazi symbols are prohibeted in Germany!!! You could be procecuted for showing/wearing them.

MU vertelde me eens dat ze zelfs het feit dat een swastika ook in het Hindoeisme voorkwam, gebruikten om aan te tonen dat ze al eens over de Hindoes hadden geheerst.

That's what I said.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland

klopt klopt.
de derderijkers pakte eigenlijk van zo'n beetje elke geloof dingen, om aan te tonen dat ze uber waren...

lekker stelletje was het bij elkaar :p