• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Zeg dan gewoon dat je nooit bij je moeder/vader/wie-dan-ook-kookte-vroeger gespiekt terwijl zij/hij 't eten maakte.

Jonge, 'n beetje vrijgezel kan tegenwoordig meer dan 'n ei bakken. 'n Goei gerecht, met daarbij dan 'n goei fles wijn of bier... en (laat je verbeelding maar spreken)

Om niet te zwijgen dat 't véél gezonder is dan al die kant-en-klaar-maaltijden. (ik ben nu eenmaal argwanend t.o.v. alles wat gestoomd is, slechte ervaringen uit mijn kindertijd)

ik kan heus wel koken hoor, ik heb alleen interesantere dingen te doen.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.541
7.958
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
liever niet, ik heb hooikoorst :D

Oie, da's niet zo'n goed idee dan. :D

Nog 'n vraag van gister, die je nog niet gezien hebt (vermoed ik), die kaartjes voor de AKN, waar haal ik die? Ik heb 'n enkel tot Elmshorn (eigenlijk Sylt, maar da's meer voor de grap, is nl. dezelfde prijs :D), maar Barnstedt kent DB niet. Is apart tarief, weet ik. Maar zoveel tijd om 'n ticketje te kopen krijg ik volgens mij niet! Koop ik die op de trein?

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Oie, da's niet zo'n goed idee dan. :D

Nog 'n vraag van gister, die je nog niet gezien hebt (vermoed ik), die kaartjes voor de AKN, waar haal ik die? Ik heb 'n enkel tot Elmshorn (eigenlijk Sylt, maar da's meer voor de grap, is nl. dezelfde prijs :D), maar Barnstedt kent DB niet. Is apart tarief, weet ik. Maar zoveel tijd om 'n ticketje te kopen krijg ik volgens mij niet! Koop ik die op de trein?

je hebt een kaartjes automaat voor de regio hamburg, daar moet je een zone halen geloof ik.
Maar of er ook daadwerkelijk gecontroleerd word in de AKN baan is me onduidelijk, ik heb zelf iig nog nooit een kaartje gehaald.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.541
7.958
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
je hebt een kaartjes automaat voor de regio hamburg, daar moet je een zone halen geloof ik.
Maar of er ook daadwerkelijk gecontroleerd word in de AKN baan is me onduidelijk, ik heb zelf iig nog nooit een kaartje gehaald.

Heb ongeveer 5min. in HH. Da's niet veel. Als ik dan nog 'n ticketje moet trekken... (met wat ik zie)

Dan maar grijsrijden. Ikke niet goed zien, ikke niet goed Duits praat nie. :D