• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.623
8.009
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik heb trouwens al gekeken voor het traject naar Moers toe. Ik vrees dat je dit jaar alleen moet reizen. Alle verbindingen die ik opvraag (van Charleroi Zuid naar Moers) gaan via Luik (logisch) en Aachen (Aken) Hbf (via Hergenrath/AC Süd Gr). Ik kán via Visé/Wezet Gr. gaan en zo via Maatricht naar Venlo gaan, maar of dat ook vanuit Almere echt efficient is dan? Bovendien moet ik dan eigenlijk 2 tickets kopen. Een van Visé fr.(Wezet gr.) naar Venlo, en een van Venlo naar Moers (of een NRW-ticket).
En ik denk eerlijk gezegd dat 't voor mij nog goedkoper is als ik gewoon een Europa-Special neem vanaf Brussel Zuid via Liège, Aachen naar Köln Hbf, dan 'n trein naar Duisburg Hbf. en dat we dáár afspreken om verder te gaan naar Moers.
Ik weet ook dat er één keer per dag een RECHSTREEKSE bus is van Venlo (station) naar Neukirchen-Vluyn-Gewerbegebiet Nord, maar van daaraf moet je dan ook nog 15min. lopen. Met al die bagage....

Dus...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.623
8.009
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien