• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Sipyloidea

W:O:A Metalgod
19 März 2007
55.327
11
133
36
And apparently there's also snow in Spain. Don't know where though. (outside the Pyrinees...)

I can miss it as hell. Especially if I have to go to Dour this week...

Where ever it is, it's not here and I'm kinda sure it won't get here. I'm in the very south of Spain. In the north however snow isn't uncommon

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.580
8.978
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien

Sipyloidea

W:O:A Metalgod
19 März 2007
55.327
11
133
36
Moet je die zelf nog ophalen?
Hier kan ik die nog laten versturen, maar ik kan beter op en neer rijden, ik reis toch gratis! :D (al duurt het 'n eeuwigheid, zeker met al dat gezeik met mijn foto :()

Zelf ophalen en eerst zelf beaantragen... dat zijn twee reisen naar Málaga = 52 Euros en 6 uren en tren... yay, Bürokratie...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.580
8.978
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Zelf ophalen en eerst zelf aanvragen... dat zijn twee reizen naar Málaga = 52 Euros en 6 uren met de trein (en tren, Spanisch im Kopf? ;):D)... yay, Bürokratie...

Shit! :(

Ik heb (gelukkig) genoeg aan één uur heen, maar ik moet wel telkens naar een oogarts, om een attest te halen dat ik mijn BRIL op mijn foto mag laten staan! Kost ook weer telkens €55,- (consultatie)
En gezien ik steeds 2(!) keer moet gaan.... (Nederlands paspoort én Belgische identiteitskaart), 2x deze kosten. :/