Schafkopf-Runde (in der virtuellen Boazn)

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

mad_milchmann

W:O:A Metalhead
6 Aug. 2013
1.544
1.844
98
München (richtige Isar-Seite)
Griaß Gott beianand,

willkommen im "Chez Franzl" a urign boazn im Heazn vo Giasing.
Hier sitzt ma zam zum Ratschn fia a gmiatlichs Gustl oda aa zum Schafkopfn so wia ia.

Da Wiat da Franzl griaßt di auf'd Fragn nachm Schafkopf Stammtisch mit den Worten:
"Da Schafkopf Stammtisch es der do hint in da eckn mit da Eckbank und am Neinenda driaba. Siagst a am Stammtisch-Schüdl, Saubatzi"

Du gehst am Weißbier-Manni vorbei der wia imma an da Thekn und trinkt sei Weißbier. Des is oana vo de Weißbia-Monna de wos in jeda gscheidn Boazn gibt, die imma an da Thekn hockn ia Weißbia trink und nua für a Stundn zum Lüftn voa d'Tür stellt wean, wenns drinna putzn woin.
Wennst di nida setzt merkst glei, dos des mim Putzn oba nua voagschom is. Da Tisch pappt scho gscheid, aber so soi's sei do rutschn d'Kartn ned vom Tisch oba. Oba des mocht nix, bei dera Funzl do herin siagt ma an Dreck zum Glück neda.
 

Wackentom

W:O:A Metalmaster
5 Apr. 2005
33.360
822
120
zuhause in Niedersachsen
erster:o


schafkopf.jpg
 

mad_milchmann

W:O:A Metalhead
6 Aug. 2013
1.544
1.844
98
München (richtige Isar-Seite)
Heit Abnd spuin:
D Sari
Da Woidi
Da Hailända
Und's Normal und da Jackl zam (damit's es leichta lerna) De Zwoa ham a gem (damits a des lerna)

Da Wiat kimmt grod nu und frogt: "Wos deafs sei? Heit homma a a Wiaschtl-Gulasch fia'n kloana Gusto"
 

normaal!?

W:O:A Metalmaster
25 Mai 2013
32.953
5.575
118
Niedersachsen
Heit Abnd spuin:
D Sari
Da Woidi
Da Hailända
Und's Normal und da Jackl zam (damit's es leichta lerna) De Zwoa ham a gem (damits a des lerna)

Da Wiat kimmt grod nu und frogt: "Wos deafs sei? Heit homma a a Wiaschtl-Gulasch fia'n kloana Gusto"

Danke nein, habe gerade Abendbrot gegessen. :)

Wie mach ich das denn jetzt, ich hab gar kein reales Schafkopf-Spiel, um mir hier die Karten hinzulegen. :confused:
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Griaß Gott beianand,

willkommen im "Chez Franzl" a urign boazn im Heazn vo Giasing.
Hier sitzt ma zam zum Ratschn fia a gmiatlichs Gustl oda aa zum Schafkopfn so wia ia.

Da Wiat da Franzl griaßt di auf'd Fragn nachm Schafkopf Stammtisch mit den Worten:
"Da Schafkopf Stammtisch es der do hint in da eckn mit da Eckbank und am Neinenda driaba. Siagst a am Stammtisch-Schüdl, Saubatzi"

Du gehst am Weißbier-Manni vorbei der wia imma an da Thekn und trinkt sei Weißbier. Des is oana vo de Weißbia-Monna de wos in jeda gscheidn Boazn gibt, die imma an da Thekn hockn ia Weißbia trink und nua für a Stundn zum Lüftn voa d'Tür stellt wean, wenns drinna putzn woin.
Wennst di nida setzt merkst glei, dos des mim Putzn oba nua voagschom is. Da Tisch pappt scho gscheid, aber so soi's sei do rutschn d'Kartn ned vom Tisch oba. Oba des mocht nix, bei dera Funzl do herin siagt ma an Dreck zum Glück neda.

En nu in het Nederlands?
 

mad_milchmann

W:O:A Metalhead
6 Aug. 2013
1.544
1.844
98
München (richtige Isar-Seite)
Danke nein, habe gerade Abendbrot gegessen.
Franzl: "Von am Brot weads es Noadliachta satt? Jo seis drum. oba a Bia mogst scho?"

Wie mach ich das denn jetzt, ich hab gar kein reales Schafkopf-Spiel, um mir hier die Karten hinzulegen. :confused:

Ich misch jetzt Karten geb sie und schreib dann allen die Mitspielen ne PN, was sie haben, dann kann keiner schummeln. :)
 
Zuletzt bearbeitet:

mad_milchmann

W:O:A Metalhead
6 Aug. 2013
1.544
1.844
98
München (richtige Isar-Seite)
En nu in het Nederlands?

Google Translate sagt:
"Griaß God beianand,

Welkom op de "Chez Franzl" een urign boazn in Heazn vo Giasing.
Hier zit ma zam voor Ratschn fia een gmiatlichs Gustl oda aa een schaap Kopfn zo wia ia.

Sinds wiat omdat Franzl griaßt di auf'd Fragn nachm Sheepshead Stammtisch met de woorden:
"Sinds Sheepshead Stammtisch doen de hint daar eckn met bank en sinds de Neinenda driaba. Siagst een Stammtisch-Schüdl, Saubatzi"

Je gaat naar de Witte Beer Manni over de wia imma op sinds Thekn en drinken witbier is. Des is oana vo de Weißbia-Monna de WOS in Jeda gscheidn Boazn dat vanwege Thekn hockn ia Weißbia drinken en Imma Nua voor een Stundn VOA d'deur Lüftn biedt spenen, Wenns drinna Voin putzn.
Wennst di nida is dezelfde mededeling, de dos mim Putzn Oba Nua voagschom is. Zoals tabel staren ze scho Gscheid, maar zo was soi's do Rutschn d'Kartn ned van de tafel oba. Oba van möcht niets, bij Dera Funzl doen herin siagt ma Neda vuil tot geluk."
 

saroman

W:O:A Metalmaster
7 Aug. 2013
42.497
16.197
130
36
Am falschen Isar-Ufer
Danke, das hilft mir gerade ungemein. :o

Jetzt hocke ich hier mit meinem Skatblatt und habe meine Karten hoffentlich richtig übersetzt.

Wie war noch die Reihenfolge bei den Trümpfen? :confused:

Beim normalen Farbspiel, Herzsolo oder Ramsch (von Klein nach Groß):

Erst Herz 7,8,9, K, 10, Sau (Ass), dann Unter, Schelle, Herz, Gras, Eichel, dann Ober (gleiche Reihenfolge)

Bei anderen Farbsolos (Eichel, Gras, Schellen) Herz 7-10 und Sau durch andere Farbe ersetzen, Unter und Ober bleiben in der gleichen Reihenfolge (von Groß nach Klein alphabetisch)

Beim Wenz sind nur Unter Trumpf, beim Geier nur die Ober.
 
Zuletzt bearbeitet:

normaal!?

W:O:A Metalmaster
25 Mai 2013
32.953
5.575
118
Niedersachsen
Beim normalen Farbspiel, Herzsolo oder Ramsch (von Klein nach Groß):

Erst Herz 7,8,9, K, 10, Sau (Ass), dann Unter, Schelle, Herz, Gras, Eichel, dann Ober (gleiche Reihenfolge)

Bei anderen Farbsolos (Eichel, Gras, Schellen) Herz 7-10 und Sau durch andere Farbe ersetzen, Unter und Ober bleiben in der gleichen Reihenfolge (von Groß nach Klein alphabetisch)

Beim Wenz sind nur Unter Trumpf, beim Geier nur die Ober.


Danke! Es ist wirklich schon viel in Vergessenheit geraten. :(

Und nun? Wo steckt denn Waldi?