• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.742
9.073
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
:confused: what is a whlat?? :p
next you will say a woman right is in the kitchen... wrong move Q :mad:

Oh, maar dan ken je mij niet goed genoeg!

Ik zeg dat je 'n vrouw bent, dat maakt je een 'wat'. Had ook 'mens' kunnen staan, 'meisje', 'kwebbelaar', weet-ik-wat!

Ik had ook 'man' kunnen schrijven, maar dan zou ik gelogen hebben.

En als jij denkt dat 't aanrecht jouw enig recht is, tja.... zou ik jammer vinden.
Jouw recht is wat jij denkt waar je recht op hebt.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Eigenlijk zo'n actie waar ik je juist wél verwacht! (ookal is 't buitenland)

Ik dacht woensdag ook iets te doen, maar helaas, daar komt tijdgebrek kijken. Ik zou binnen de 3h al weer terug moeten zijn. En dat is onmogelijk. (kinderen brengen en ophalen blijft toch nodig)

ik zou er wel heen willen maar is me toch net iets te ver/duur reizen

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Oh, maar dan ken je mij niet goed genoeg!

Ik zeg dat je 'n vrouw bent, dat maakt je een 'wat'. Had ook 'mens' kunnen staan, 'meisje', 'kwebbelaar', weet-ik-wat!

Ik had ook 'man' kunnen schrijven, maar dan zou ik gelogen hebben.

En als jij denkt dat 't aanrecht jouw enig recht is, tja.... zou ik jammer vinden.
Jouw recht is wat jij denkt waar je recht op hebt.

oops en wanneer leer ik nou dat ironie niet zo heel goed overkomt op een forum ;)