• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.725
9.065
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Dat is waar. En dat volk heeft hem nu de macht gegeven die die heeft.

En dat hij die snel verliest.

Mwah het Nederlandse systeem is dusdanig anders dan het toemalige Duitse om dit zeer onwaarschijnlijk te maken. Kijk bijvoorbeeld naar de toestemming die de KMar nodig heeft om voetbalhooligans uit elkaar te houden (dit omdat KMar een militair onderdeel is). En dan nog mogen ze geen geweld gebruiken. Ook is het bijna onmogelijk voor de PVV om alleen een meerderheid te behalen, blijft een coalitie.

Voor onze generatie wel. Laten we ook hopen dat ze met 4 jaar ook verdwenen is. Dán heb ik/hebben we rust.

Klopt, ze durven er niet voor uit te komen uit angst stemmen te verliezen. Echter, dat is wel wat het volk kennelijk wilt, die blijven erop stemmen.

Dat krijg je met 'gehersenspoelde' mensen. Maar ja, ze blijven onderdeel van 't volk.

Dan moet je de Koran voor de grap eens lezen. En dan proberen te realiseren hoe "zacht" de vertalingen nog zijn die we hier krijgen voorgeschoteld. Ja, het Christendom is een verschrikkelijke zwarte pagina uit de Nederlandse historie en ik heb ook een hekel aan de kerk en alles wat ermee te maken heeft.

Alleen zie ik nu geen pastoor een preek geven dat men zich massaal moet opblazen, dat doet een imam wel en dat staat zo ook in de Koran. Een moslim MAG helemaal niet in een Westers land wonen als het geen onderdeel van de Jihad uitmaakt. Een moslim die hier woont zal ook in moslim landen gedood worden als ongelovige, tenzij hij hier is om informatie te winnen of aanslagen te plegen.
Ik weet niet welke koran jij leest, maar ik heb hele andere versies gelezen. De islam an sich heeft nu net de intentie te willen zijn van een grote samenleving. En dat is de meest compacte samenvatting die ik kan geven. Maar... (en dit geldt voor elke koran/bijbel/torah/whatever) het blijven (Nederlandse) vertalingen die vertaald zijn die vertaald zijn etc.... van een tekst die jij, ik of wie dan ook NOG NOOIT GEZIEN HEBBEN, EN OOK NOOIT ZULLEN ZIEN! Wat dus de orginele tekst was, niemand die 't weet.
Dit verhaal van jihad enz. verwijs ik dus naar het rijk der fabelen, omdat dat niet en nooit meer is te bewijzen. Die iman in Den Haag of in Charleroi of in verweggistan weet 't ook niet, en de boerelul van 't straat evenmin!
Come to The Hague, we got plenty.

Here as well. But pigeons from the streets can carry diseases without you knowing it. They're very resistant! (My father had pigeons, I know what I'm talking about)

Empror1

W:O:A Metalmaster
En dat hij die snel verliest.
Voor onze generatie wel. Laten we ook hopen dat ze met 4 jaar ook verdwenen is. Dán heb ik/hebben we rust.

Dat krijg je met 'gehersenspoelde' mensen. Maar ja, ze blijven onderdeel van 't volk.

Laten we hopen dat er een politieke partij is die helemaal niks met religie wil.

Ik weet niet welke koran jij leest, maar ik heb hele andere versies gelezen. De islam an sich heeft nu net de intentie te willen zijn van een grote samenleving. En dat is de meest compacte samenvatting die ik kan geven. Maar... (en dit geldt voor elke koran/bijbel/torah/whatever) het blijven (Nederlandse) vertalingen die vertaald zijn die vertaald zijn etc.... van een tekst die jij, ik of wie dan ook NOG NOOIT GEZIEN HEBBEN, EN OOK NOOIT ZULLEN ZIEN! Wat dus de orginele tekst was, niemand die 't weet.
Dit verhaal van jihad enz. verwijs ik dus naar het rijk der fabelen, omdat dat niet en nooit meer is te bewijzen. Die iman in Den Haag of in Charleroi of in verweggistan weet 't ook niet, en de boerelul van 't straat evenmin!

Ja maar die grote samenleving is uiteraard zonder ongelovigen en de manieren waarop dat men dat wil bereiken liegen er niet om.

Tuurlijk is het zo dat dit allemaal vertalingen van vertalingen zijn. Echter de Islamitische wereld en het OIC houden er wel zicht op welke vertaling daadwerkelijk ondersteund wordt. En daar staat gewoon in dat als je een ongelovige als buur hebt je deze over de Islam moet leren en vervolgens bekeren en als hij de Islam en de Koran kent maar deze verwerpt hem doden.

Overigens is dit iets wat weinig moslims in westerse landen volgen of soms zelfs weten, maar zoiets kan zo omslaan. Als je voor een nieuwe wereldoorlog vreest, is de Islam een stuk gevaarlijker dan de PVV.

Here as well. But pigeons from the streets can carry diseases without you knowing it. They're very resistant! (My father had pigeons, I know what I'm talking about)

I know nothing about pigeons, except that they shit a lot.