Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
Dit jaar nog wel natuurlijk, maar daarna niet meer.
Jammer voor LC volgend jaar. Nu zal hij ze moeten KOPEN, en zullen 't gewonen tics zijn.
Ík trouwens ook.

Één ding blijft. Ik mag nog altijd één persoon meenemen. (tja, ik zie nog altijd slecht, en ben nog altijd voor 66% invalide.)

hmm wel appart dat ze nu alle linkjes naar het nderlands talige gedeelte al verwijdert hebben.
 

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Ja.

Hoezo?

Overstap: Eindhoven (vanaf de auto), Utrecht C en Amersfoort. (en later nog Osnabrück Hbf, Hamburg Hbf, Elmshorn & Heide(Holst))


voor het gemak :p
Dan weet ik nu alvast dat ik geen hele trein door hoef te zoeken met een grote tas op mn rug en een telefoon aan mn oor:"wat?! in welk treinstel zei je dat je zit? Is dat vooraan of achteraan?"
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.791
6.619
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
voor het gemak :p
Dan weet ik nu alvast dat ik geen hele trein door hoef te zoeken met een grote tas op mn rug en een telefoon aan mn oor:"wat?! in welk treinstel zei je dat je zit? Is dat vooraan of achteraan?"

Dat was met een gereserveerde plaats nooit een probleem geweest.
Immers, er is rijtuignummer en zitplaatsnummer.

Maar ik ga liever via Utrecht dan via Deventer (als overstapstation)

PS. Ik zal een dezer dagen 'n mail sturen met de zitplaatsreservering.

Maar ik zal toch eerder in Amf zijn, en dan zit ik waarschijnlijk in het eerste rijtuig. (van de 16 :D)
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.791
6.619
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Dat was met een gereserveerde plaats nooit een probleem geweest.
Immers, er is rijtuignummer en zitplaatsnummer.

Maar ik ga liever via Utrecht dan via Deventer (als overstapstation)

PS. Ik zal een dezer dagen 'n mail sturen met de zitplaatsreservering.

Maar ik zal toch eerder in Amf zijn, en dan zit ik waarschijnlijk in het eerste rijtuig. (van de 16 :D)

Mail is gestuurd.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.791
6.619
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Maar wat zijn dat voor krotekokers in Nederland.
't Is omdat ik in België woon, dat ik sommige pakketjes niet naar daar mag laten bezorgen? :confused:

Mijn geld is dan wel goed genoeg zeker!

Enfin soit, ik heb gelukkig nog een "Nederlands" adres, dus dat is nog geen probleem. Wel knap lullig als 't te laat komt, is 'n cadeau. (en ik kan er mee lachen :D)

Nu nog 'n ander cadeau vinden. Maar dat gaat niet meevallen. :-/

Edit Piaf zegt: En nog Bavaria malt halen. Liefst nog voor volgende woensdag/donderdag.