Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Over 9 maand ook een "geboortegolf". Dit naar 't schijnt.....

Maar ik weet niks. Ik weet nooit niks. :D

met een stroomstoring is dat een feit...
toen een of ander gebied een tijd zonder stroom zat omdat een heli de kabels had gesloopt zijn daar heel wat babies verwekt :p


Zeg Leo, moet jij trouwens niet ook op Amersfoort overstappen voor Wacken?
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.788
6.616
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
met een stroomstoring is dat een feit...
toen een of ander gebied een tijd zonder stroom zat omdat een heli de kabels had gesloopt zijn daar heel wat babies verwekt :p


Zeg Leo, moet jij trouwens niet ook op Amersfoort overstappen voor Wacken?

Ja.

Hoezo?

Overstap: Eindhoven (vanaf de auto), Utrecht C en Amersfoort. (en later nog Osnabrück Hbf, Hamburg Hbf, Elmshorn & Heide(Holst))
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.788
6.616
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ja tis weer zo'n lekkere plakkerige hitte..

Goed om alle vormen van agressieve virussen te killen, en meteen te elimineren.

Alleen 2 dagen niet eten kan ook niet gezond zijn, maar ik heb gewoon geen honger gehad gisteren.
Vandaag enkel m'n brood vergeten, nu kan ik mijzelf nog eten.

Morgen weer gewoon hoop ik.

Over 't overstappen. Die afstanden zijn wat groter dan hier. (behalve dan Ut-Amf)
Dan is dat wel lekker, in plaats van 7uur in één trein.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
Goed om alle vormen van agressieve virussen te killen, en meteen te elimineren.

Alleen 2 dagen niet eten kan ook niet gezond zijn, maar ik heb gewoon geen honger gehad gisteren.
Vandaag enkel m'n brood vergeten, nu kan ik mijzelf nog eten.

Morgen weer gewoon hoop ik.

Over 't overstappen. Die afstanden zijn wat groter dan hier. (behalve dan Ut-Amf)
Dan is dat wel lekker, in plaats van 7uur in één trein.

ja das waar, ik vin dhet ook niet erg om in duitsland een paar keer over te stappen, zolang er maar geen twee uur tussen een overstap zit ofzo, maar dat zit met jou reis wel geod denk ik, gezien ik die reis vaker gemaakt heb.

mja van dat benouwde plakkerige weer verlies ik ook mijn hongergevoel, dan eet ik vaak echt slecht...
 

MTL

W:O:A Metalhead
3 Juni 2003
101
0
61
38
Wijlre (NL)
www.cu2.nl
Ik ben 1 keer met de trein naar Wacken geweest, in 2004. Vond het niet echt geslaagd, behoorlijk prijzig en niet uit te houden (dat overvolle boemeltreintje op 't laatste stuk vooral). Toch maar weer met de auto, daar zit tenminste airco in. En misschien wel 't grootste voordeel aan Wacken is dat je je auto op de camping kunt parkeren, zou zonde zijn om daar geen gebruik van te maken.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.788
6.616
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik ben 1 keer met de trein naar Wacken geweest, in 2004. Vond het niet echt geslaagd, behoorlijk prijzig en niet uit te houden (dat overvolle boemeltreintje op 't laatste stuk vooral). Toch maar weer met de auto, daar zit tenminste airco in. En misschien wel 't grootste voordeel aan Wacken is dat je je auto op de camping kunt parkeren, zou zonde zijn om daar geen gebruik van te maken.

Dat "boemeltje" is tegenwoordig een redelijk luxe airco-trein van de NOB, of de NordOstseeBahn. Niet meer te vergelijken met die meuk van 5 jaar geleden.

Edit Piaf zegt: Nog vorige week mee gereden. Exact een week terug om precies zijn.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
Dat "boemeltje" is tegenwoordig een redelijk luxe airco-trein van de NOB, of de NordOstseeBahn. Niet meer te vergelijken met die meuk van 5 jaar geleden.

Edit Piaf zegt: Nog vorige week mee gereden. Exact een week terug om precies zijn.

ik heb er ook geen slechte ervaringen mee.. en ik heb der heel vaak mee gereden inmiddels...
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.788
6.616
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ik heb er ook geen slechte ervaringen mee.. en ik heb der heel vaak mee gereden inmiddels...

Bovendien, als je op tijd was geweest, dan had je voor €78 heen en terug gekund naar Itzehoe, zelfs met Intercity tussen Hamburg en Itzehoe. (excl. reserveringskosten, maar dat zijn geen honderden pl€uro's)

Het is wel zo dat Duitsers over het algemeen makkelijk hun fiets meenemen, hoewel ik dat in NL ook steeds meer zie gebeuren.

Enfin soit, ieder z'n goesting.
 

MTL

W:O:A Metalhead
3 Juni 2003
101
0
61
38
Wijlre (NL)
www.cu2.nl
OK, dan klinkt het inderdaad al als een veel betere optie. We hadden toen ook van die goedkopere tickets besteld, maar die waren toen uitverkocht (zat blijkbaar een maximum aan).
Maar het gemak van de auto op het terrein te kunnen zetten weegt voor mij toch zwaarder. En aangezien 't een leasebak is leveren die kilometers geen extra kosten op, dat maakt de trein dan nog minder aantrekkelijk. Kan me wel voorstellen dat het best gezellig is, zat vorige week donderdag in de trein van Londen naar Brussel en die zat flink vol met Graspop-gangers. Had toch wel wat, ook al ging ik eerst nog naar huis.
 
Zuletzt bearbeitet:

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
OK, dan klinkt het inderdaad al als een veel betere optie. We hadden toen ook van die goedkopere tickets besteld, maar die waren toen uitverkocht (zat blijkbaar een maximum aan).
Maar het gemak van de auto op het terrein te kunnen zetten weegt voor mij toch zwaarder. En aangezien 't een leasebak is leveren die kilometers geen extra kosten op, dat maakt de trein dan nog minder aantrekkelijk. Kan me wel voorstellen dat het best gezellig is, zat vorige week donderdag in de trein van Londen naar Brussel en die zat flink vol met Graspop-gangers. Had toch wel wat, ook al ging ik eerst nog naar huis.

tsja ik doe het omdat ik er anders gwoon niet kom :p
tevens ben ik twee weken lang op pad van festival naar festival.. allemaal met de trein.. het went well ;)
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.788
6.616
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Slecht nieuws.

Ons Nederlands is niet goed genoeg meer voor Wacken.
Vanaf 2009 (W:O:A 2010) zal de site niet langer meer in het Nederlands zijn.

Ik ga in rouw. Ons schoon Nederlands....... :rolleyes: :(