• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
If you do the same with hearing people, I don't object!

no, because to them it's easy to explain things since within half a second I hear if they do understand me or not.
with this text phone I need to wait for him to type something back, and with text it's sometimes hard to picture what a customer means.
and with text it's really hard to find a way to explain it differently.

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
En nu vraag ik mij af hoe je dat met blinden doet?
Die zijn op geluid aangewezen, en grafieken laten zich nu eenmaal niet 'brailleren' op een brailleleesregel?

Nooit een blinde aan de lijn gehad, die laten vaak een begeleider of friend bellen.

schijnbaar doen doven dat niet, en deze man heeft ook als "nadeel" (iig in dit geval) dat zijn vrouw ook doof is, dus die kan ook niet in zijn plaats bellen, want dan zitten we met de zelfde issue.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.173
9.310
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nooit een blinde aan de lijn gehad, die laten vaak een begeleider of vriend bellen.

schijnbaar doen doven dat niet, en deze man heeft ook als "nadeel" (iig in dit geval) dat zijn vrouw ook doof is, dus die kan ook niet in zijn plaats bellen, want dan zitten we met de zelfde issue.

Tja... d'een is onafhankelijker dan d'ander. Maar als ik misère heb, dan bel ik zelf. (OK, ik zíe nog, toegegeven)

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Dove asielzoekers ben ik nog niet tegengekomen nee.
Maar die zullen er beslist zijn.
Helaas zijn wij niet aangepast.
En IM is verboden hier. (helaas)

ik kan wel IM'en maar niet met die dove, die moeten IM'en met een speciale instelling van KPN.
die vertellen mij dan wat hij typed.
Ik zeg dan wat terug en dat proberen ze zo goed mogelijk weer op te typen voor meneer.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.173
9.310
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ik kan wel IM'en maar niet met die dove, die moeten IM'en met een speciale instelling van KPN.
die vertellen mij dan wat hij typed.
Ik zeg dan wat terug en dat proberen ze zo goed mogelijk weer op te typen voor meneer.

Tja.. dan zit er dus nóg iemand tussen.
Dat is er eigenlijk teveel aan. Dubbele interpretatie, en dat werkt nooit echt goed.

Enfin soit.