• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Krijg je als je fransozen laat meedoen. Wordt niks. :D

ik geloof alleen geen fuck van dat verhaal van dat meisje.
Het klopt van geen kanten...

Volgens Kimberley verliep de communicatie niet bijster vlot. 'Die man sprak enkel Frans. En dat was een probleem: ik spreek enkel Nederlands en een heel klein beetje Engels.'

"Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren."

in welke taal heeft ze dat dan gevraagd?

sowieso, dat je als Belg niet kan zeggen: "trois etoiles"
lijkt me sterk.
Dat weet ik met mn paar jaar Frans op de middelbare school nog en bij mijn weten krijgen Belgen al Frans vanaf de basisschool...

daarbij merk je het toch als iemand 56 ipv 3 tattoo's zetten. en slapen door een gezichtstattoo is gewoon onmogelijk, of ze moet knetterstronken geweest zijn

xforeverxmetalx

W:O:A Metalgod
29 Dez. 2007
97.363
7
123
Your uncle lives with your grandparents?

Ok well I act like a 6 year old, so do not yet act 3vol. maybe next year.

nah he's visiting
actually I was serious :rolleyes: not exaggerating... I seriously don't see how he actually lives on his own...
he's 41 and made me late for work today from oversleeping... and then when my grandma asked me about it, he pointed to me and said it was my fault :rolleyes:
and that's not even all of it...

808Metal

W:O:A Metalmaster
30 Nov. 2007
46.286
0
81
Oahu, Hawaii
nah he's visiting
actually I was serious :rolleyes: not exaggerating... I seriously don't see how he actually lives on his own...
he's 41 and made me late for work today from oversleeping... and then when my grandma asked me about it, he pointed to me and said it was my fault :rolleyes:
and that's not even all of it...

He must be punished! He must be tortured! He must feel PAIN!!!

41... he's an old fart then!