• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.232
8.742
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
je kan altijd op mij bouwen, dat weet je ;)
Dat weet ik. ;)

Und das freut mich! :)
ik zal zijn ballen de groeten doen van jou :D

nee, ik doe er vele kleine reizen. Van Lichtenfels naar Margetshöheim was 2 uur van hier naar Ryan 2 uur en van Ryan naar mijn vriend een uur ofzo. En dan naar huis 3-4 uur. Maar alles op verschillen dagen
;)
ja doe zijn ballen maar de groeten :D

ah ok, dat lijkt me wel wat relaxter reizen dan in een keer 11 uur te hoeven reizen.
Wat nu weer!

Ik leg elke dag 4(!) uur af aan reizen, vooropgesteld dat ALLES goed gaat. (wat bij de NMBS/NGBE niet altijd het geval is. (beter: bijna nooit))

En binnenkort van 12.00 t/m 21.00h in één rit. En terug ook zoiets. (9.30 - 19.00h)

Alles achterelkaar, lekker relaxed in 't treintje, en vooral de terugreis in 1e klas. :D
ik heb er geen medelijden met jou, ik ben soms langer gereisd om naar jou te komen
;)
ik vraag ook niet om medelijden.
ik zeg alleen, dat telkens een paar uur reizen me relaxter lijkt.

Zie hierboven.

OK. Toegegeven, zet mij in een trein, en ik blijf nog de hele dag zitten. (erger me alleen als hij te laat is, of als ik 'n aansluiting mis)

Tot zover de les "Nederlands voor gevorderden".

Zuletzt bearbeitet:

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Tot zover de les "Nederlands voor gevorderden".

gevorderden? dan mag je toch wel wat beter leren nakijken...

Sipyloidea
nee, ik maak vele kleine reizen(of ik doe het in veel kleine reizen/stukjes. Van Lichtenfels naar Margetshöheim was 2 uur van hier naar Ryan 2 uur en van Ryan naar mijn vriend een uur ofzo. En dan naar huis 3-4 uur. Maar alles op verschillen dagen

Sipyloidea

ik heb woord weggehaald geen medelijden met jou, ik heb soms langer gereisd om naar jou te komen (het is naar jou te gaan of bij jou te komen)

xforeverxmetalx

W:O:A Metalgod
29 Dez. 2007
97.363
7
123
I still do not get how on earth you can not get bored with posting the same word over and over and over again

I would fear my braincells dying off from shit like that

well for one, that was just once... I haven't done *maps* after *maps* without smileys in between or something like that since I hit Metalgod...
but yea, I did get bored :p I'd just play Solitaire or something while waiting the 30secs

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.232
8.742
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
gevorderden? dan mag je toch wel wat beter leren nakijken...

Sipyloidea
nee, ik maak vele kleine reizen(of ik doe het in veel kleine reizen/stukjes. Van Lichtenfels naar Margetshöheim was 2 uur van hier naar Ryan 2 uur en van Ryan naar mijn vriend een uur ofzo. En dan naar huis 3-4 uur. Maar alles op verschillen dagen

Sipyloidea

ik heb woord weggehaald geen medelijden met jou, ik heb soms langer gereisd om naar jou te komen (het is naar jou te gaan of bij jou te komen)
Jij ziet nu nét dat beetje meer dan ik! :)
Dynamo outdoor line up is insane!
  • Destine
  • The Butcher
  • Municipal Waste
  • Textures
  • Gorefest
  • Mucky Pup
  • Stahlzeit

for fucking free!

*likkebaardendkijkt*