Ik dacht ook zelfs 3. Was Angelsaksisch ook geen officiële taal in NL? Moe'k 's ten gronde nakijken.
En?
Is Frans wel fan van jou?
Ik ook geen fan van Frans de boer. (oder Herr Franz Bauer)
Bests niet vergeten!!
It giet oan.

alfred jodokus quack?ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk

yea, that's the probem I guess...ik heb genoeg leuke appartementen voorbij zien komen.. .moet alleen een keer op nummer 1 komen.
Ik dacht ook zelfs 3. Was Angelsaksisch ook geen officiële taal in NL? Moe'k 's ten gronde nakijken.
bests is geen taal maar spraakgebrek.![]()
bekend fenomeen :/

yea, that's the probem I guess...
I am still waiting for an answer of the university of Groningen so I can apply for studies

nope
Twee regionale talen genieten erkenning onder het Europees Handvest voor regionale talen of talen van minderheden:
nedersaksisch en limburgs

ik zou het neit zo erg vinden als ik zeker weet dat ik dan niet straks ook nog eens courtage enzo moet betalen als ik die kamer wil![]()
Bests is dé taal van Brabant!ik gelooft niet dat angelsaksich een officiele taal is.
ik geloof ook niet dat frans een fan van mij is
bests is geen taal maar dialect.![]()

Groningen! That's in the north! About one day from here! (4h per train from Best, and I know, I have done it often enough, had a girlfriend there, near the Hoofdstation (central station)alfred jodokus quack?
yea, that's the probem I guess...
I am still waiting for an answer of the university of Groningen so I can apply for studies
nope
Twee regionale talen genieten erkenning onder het Europees Handvest voor regionale talen of talen van minderheden:
nedersaksisch en limburgs