Sipyloidea
W:O:A Metalgod
- 19 März 2007
- 55.327
- 11
- 133
- 36
CARCASS FRICKEN KILLED LAST NIGHT
![]()
glad that it was worth all the struggle

CARCASS FRICKEN KILLED LAST NIGHT
![]()
that's a lie... it's still hanging at your shrine![]()
yesterday it was on your foot... did you put it back again?![]()
![]()
yesterday it was on your foot... did you put it back again?![]()
![]()
and I only put it on my foot btw. because another of my socks was suddenly missing![]()
LOL
yeah I noticed that![]()
![]()
I bet you "noticed" since you must have stolen it![]()
geen probleem. In Duitsland kan jij prepaid karten altijd bij een automaat kopen. Of ik koop het vroeger bij een winkel. Ik kan ook jouw mobile van een computer geld geven, dan hebt jij het direct.
geen probleem. In Duitsland kan jij (je) prepaid kaarten altijd bij een automaat kopen. Of ik koop het vroeger bij een winkel. Ik kan ook jouw mobiel via een computer geld geven, dan heb jij het direct.
Uhm... I think the sig thing is meant to be like that. It's backwards.
Wollte ich dass du antwortest? Dann hatte ich's schon gesagt!speak english or german if you want me to reply...
Vor allem diejenige die versuchen Niederlänisch zu lernen, statt Bester Dialekt.
![]()
![]()
to all the dutchies:
waar is het verschil tussen "want" en "omdat"? Bedankt voor antwoorden.
Dat kan ik wel doen. Ik zal eerst vragen als het via computer ook werkt hoewel je niet in duitsland bent. Maar als het niet werkt, zal ik Ap een kaartje geven?Als je dat wil doen? Zou geniaal zijn!
(en laten ze mij misschien met rust)
Heb je mijn nummer nog?
Bedankt.Fixed.
Bald: Kaarten met lange "a".
Mobiel, mobile is English
... heb je... = inversie, is zonder "t".
Underlined: via een computer, een computer kan zelf niks bezitten. (de eigenaar wel btw)
(en tussen haakjes: Je mag "je" ook gebruiken. Het verschil is er niet, alleen legt "jij" zoveel nadruk.)