• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Sipyloidea

W:O:A Metalgod
19 März 2007
55.327
11
133
36
to all the dutchies:

waar is het verschil tussen "want" en "omdat"? Bedankt voor antwoorden.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.725
8.513
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
geen probleem. In Duitsland kan jij (je) prepaid kaarten altijd bij een automaat kopen. Of ik koop het vroeger bij een winkel. Ik kan ook jouw mobiel via een computer geld geven, dan heb jij het direct.

Fixed.

Bald: Kaarten met lange "a".
Mobiel, mobile is English ;)
... heb je... = inversie, is zonder "t".

Underlined: via een computer, een computer kan zelf niks bezitten. (de eigenaar wel btw)

(en tussen haakjes: Je mag "je" ook gebruiken. Het verschil is er niet, alleen legt "jij" zoveel nadruk.)

Sipyloidea

W:O:A Metalgod
19 März 2007
55.327
11
133
36
Als je dat wil doen? Zou geniaal zijn!
(en laten ze mij misschien met rust)

Heb je mijn nummer nog?
Dat kan ik wel doen. Ik zal eerst vragen als het via computer ook werkt hoewel je niet in duitsland bent. Maar als het niet werkt, zal ik Ap een kaartje geven?
Fixed.

Bald: Kaarten met lange "a".
Mobiel, mobile is English ;)
... heb je... = inversie, is zonder "t".

Underlined: via een computer, een computer kan zelf niks bezitten. (de eigenaar wel btw)

(en tussen haakjes: Je mag "je" ook gebruiken. Het verschil is er niet, alleen legt "jij" zoveel nadruk.)
Bedankt.
Dachte eigentlich, dass die Inversion nur bei Fragen das Verb veraendert :p