Ærnesto
W:O:A Metalhead
Not at all. I don't know any of those languages and I don't understand a word, though I know Latin and French![]()
you know latin, that's a start

I don't like french
Not at all. I don't know any of those languages and I don't understand a word, though I know Latin and French![]()
You don't know frenchyou know latin, that's a start
I don't like french
What a happy message![]()
Jag, det är jävla dyrt att åka med Stena Line... varje gång när jag är i stan är jag så avundsjuk på de som ha råd med detDet är bra att träna med din vän också, även om ni gör misstag!
Det kan nog stämma att färjan bara tar 12 timmar, tittade på den då jag skulle köra till Wacken, men det blev färjan till Fredrikshavn i Danmark istället.
Tror den färjan från Kiel är ganska dyr
Med bil kan det bli dyrt också, nu då bensinen är så dyr.
Men min öl får du gärna komma och prova iallafall om du kommer till Göteborg![]()
you and Quark won't mock me today
I have a test to do
Daas isst ja vohl vies, äy. Abeer wass sohl isch den lässtern, ick ken denn jarnichLass uns ma lieper über Ernesto lästärnAber mit Feelern schreipen, damid er's nich übersetzn kann
Good luck![]()
say hello from me (does she still know me from Hamburg?wife is home![]()
You don't know french![]()
That's it!yeah, the sch sh sj and stuff is hard I guess![]()
But it also means we can't talk on two![]()
good luck for the test
Jag, det är jävla dyrt att åka med Stena Line... varje gång när jag är i stan är jag så avundsjuk på de som ha råd med det
Jävla bensinen (jag tycker om ordet, jag läste det i en deckare). Och där är också Öresundsbron, jag tyckte att det är också dyrt?!
Jag ska berätta dig när jag vet om jag komma till Göteborg![]()
Yeah, and I wana have summer now, and beer!yeah
it was fun!![]()