Shuttle bus itzehoe

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

TaniaVanLooy

Newbie
6 Aug. 2024
4
0
1
31
We have an accommodation booked in itzehoe, i read about the shuttle busses from itzehoe to wacken. But i was wandering if they drive continuously the entire day ? Like is it one bus an hour or maybe 3 an hour ? Do they drive everyday? And what does these busses cost ? First time wacken here and i am getting nervous 😅😅.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.316
7.836
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
We have an accommodation booked in itzehoe, i read about the shuttle busses from itzehoe to wacken. But i was wandering if they drive continuously the entire day ? Like is it one bus an hour or maybe 3 an hour ? Do they drive everyday? And what does these busses cost ? First time wacken here and i am getting nervous 😅😅.
Familie van??? (Erik Van Looy)

Either way, ik zal gewoon in het Nederlands antwoorden, omdat ik 't kan.

Er komt, zo kort voor het festival, een soort van dienstregeling van de shuttlebussen tussen station Itzehoe en het busstation van het festival. Die bussen rijden wel volgens een dienstregeling, maar, zover ik weet, de hele dag door. Al is het wel even uitkijken 's nachts!

Hou er wel rekening mee, dat de wachtrij naar het festival best LANG kan zijn! Vorig jaar ook gezien, toen we net aankwamen in Itzehoe. Gelukkig hadden wij iemand die ons kwam ophalen.

• Like
Reaktionen: TaniaVanLooy

TaniaVanLooy

Newbie
6 Aug. 2024
4
0
1
31
Neen geen familie van 😅🤣.

Fijn dat u me int Nederlands kan verder helpen 🤣. Met lange wachtrijen, bedoelt u dan in itzehoe of op het festival terrein om binnen te geraken ? En is de bushalte van het festival ver wandelen of valt het wat mee (bij Graspop was dit best een eindje 🤣).

Dan zal ik voor de verdere info nog even moeten wachten. Wou gewoon zeker zijn dat er elke dag bussen waren en niet enkel op woensdag en zaterdag 😅😅. Kijk enorm uit naar wacken, maar het onwetende speelt toch parten qua zenuwen 😅🤣

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.316
7.836
170
Neen geen familie van 😅🤣.

Fijn dat u me int Nederlands kan verder helpen 🤣. Met lange wachtrijen, bedoelt u dan in itzehoe of op het festival terrein om binnen te geraken ? En is de bushalte van het festival ver wandelen of valt het wat mee (bij Graspop was dit best een eindje 🤣).

Dan zal ik voor de verdere info nog even moeten wachten. Wou gewoon zeker zijn dat er elke dag bussen waren en niet enkel op woensdag en zaterdag 😅😅. Kijk enorm uit naar wacken, maar het onwetende speelt toch parten qua zenuwen 😅🤣
Op het busstation van Itzehoe.
Het schijnt een best stuk lopen te zijn van het busstation in Wacken, naar het camping-/festivaldeel. Hou daar wel rekening mee. Maar zonder bagage zou dat geen probleem mogen zijn!

En vanavond nog wel De Slimste Mens ter Wereld kijken!! :D

• Like
Reaktionen: TaniaVanLooy

TaniaVanLooy

Newbie
6 Aug. 2024
4
0
1
31
Op het busstation van Itzehoe.
Het schijnt een best stuk lopen te zijn van het busstation in Wacken, naar het camping-/festivaldeel. Hou daar wel rekening mee. Maar zonder bagage zou dat geen probleem mogen zijn!

En vanavond nog wel De Slimste Mens ter Wereld kijken!! :D
Aaaaight, en hebt ge enig idee hoe het zit met de dag parking 🤣? We zullen sowieso de shuttle uitproberen, maar als die wat tegenvalt is mss met de auto ook nog wel een optie 🤣. Alvast bedankt voor de info die ge me gegeven hebt.

Helaas volg ik de slimste mens nie echt 🤣.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.316
7.836
170
Aaaaight, en hebt ge enig idee hoe het zit met de dag parking 🤣? We zullen sowieso de shuttle uitproberen, maar als die wat tegenvalt is mss met de auto ook nog wel een optie 🤣. Alvast bedankt voor de info die ge me gegeven hebt.
Auto kan ik niet zeggen. Ik rij zelf niet. Mag ik niet. Daarvoor heb ik dan NMBS, TEC, De Lijn en MIVB gratis. 🤣

Helaas volg ik de slimste mens nie echt 🤣.
:( 😢

Zó veel humor! :D