Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.954
6.686
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
peter82 schrieb:
Ghehe da's een goed teken :D. Was wel mooi dus?
Ja! Behalve da'k tijdens 'n discussie (in 'n tent) van het GMM-forum, in slaap ben gevallen. Toen ik wakker werd, was iedereen weg.

En d'r is weer 's veel te veel water ineens gevallen. (ik dus ook zeiknat :( )

Maar volgend jaar zennek'ik d'r weer bij!!!
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
was idd erg leuk dit jaar weer!! 1 dag snik heet en de andere dag ff zwaar kloteweer...maar t was erg cool! heb je trouwens niet meer gezien na vrijdag Q ...heb je je verder nog vermaakt?
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.954
6.686
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
was idd erg leuk dit jaar weer!! 1 dag snik heet en de andere dag ff zwaar kloteweer...maar t was erg cool! heb je trouwens niet meer gezien na vrijdag Q ...heb je je verder nog vermaakt?
Ik heb mij prima vermaakt. De ganse vrijdag gezelschap van 'n amerikaanse schone gehad, zaterdag was ik die kwijt ( :( ) maar zondag heb ik ze weer teruggevonden.

Ben alleen doodop nu!!! Maar allez soit. Dat is met 2 dagen ook verdwenen (hoop ik tenminste)
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Quark schrieb:
Ik heb mij prima vermaakt. De ganse vrijdag gezelschap van 'n amerikaanse schone gehad, zaterdag was ik die kwijt ( :( ) maar zondag heb ik ze weer teruggevonden.

Ben alleen doodop nu!!! Maar allez soit. Dat is met 2 dagen ook verdwenen (hoop ik tenminste)

ben ook gebroken...nie normaal...zelfs nadenken kost moeite haha
vriend en ik hebben net de slappe lach gehad...we begrepen elkaar gewoon niet....mja.... een festival is echt goed voor een mens! :D
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
agresionpower schrieb:
Ik hoorde trouwns dat g'n'r een uitermaate slechte vertoning heeft laten zien...

een van jullie dat nog mee gemaakt?

mja....helaas...
ze waren om te beginnen al een uur te laat....k*t Axl...toen was ik t al zat...ik heb 4 nummers gezien...erg tammetjes hoor.. de rest van mijn groep kwam ook halverwege terug...geen reet an...totaal geen sfeer in t publiek ook
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Winterslaap schrieb:
mja....helaas...
ze waren om te beginnen al een uur te laat....k*t Axl...toen was ik t al zat...ik heb 4 nummers gezien...erg tammetjes hoor.. de rest van mijn groep kwam ook halverwege terug...geen reet an...totaal geen sfeer in t publiek ook

mja ben zelf totaal geen van van ze dus ik zou zoizo aan bier ana het drinken zijn ergens op een minder drukke plek :p
maarja dat een band de boel verneukt en dat er vervolgens geen sfeer in het publiek zit is erg balen...
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
agresionpower schrieb:
mja ben zelf totaal geen van van ze dus ik zou zoizo aan bier ana het drinken zijn ergens op een minder drukke plek :p
maarja dat een band de boel verneukt en dat er vervolgens geen sfeer in het publiek zit is erg balen...

ach....ik denk t t ergste was voor de band zelf... publiek vermaakt zich wel...of loopt weg zoals ik :D ik vermaak me wel hoor :p
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.954
6.686
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
ach....ik denk t t ergste was voor de band zelf... publiek vermaakt zich wel...of loopt weg zoals ik :D ik vermaak me wel hoor :p
Ik heb me daar niet om druk gemaakt. Ben gewoon ergens gaan zitten en heb 'n paar pintjes gepakt. En zo ben'k de avond wel doorgekomen.

Bovendien zat ik weer 'n KUT-eind van 't terrein verwijderd :( !
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.954
6.686
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Thordis V. schrieb:
I'm going to the Netherlands this summer - is there food or drinks I should try ?
I don't know. But "hutspot" for example (as food) or "nieuwe haring" or "Hollandse nieuwe" (both the same thing) It's haring with onions.

For the rest, DON'T DRINK HEINEKEN! :( (But I don't know if you are a beerdrinker or not)

And another tip: Restaurants are not cheap! (as a rule, there are always exceptions)

And where are you going to? Coast?

@ AP, Winterslaap, Nemesiss, etc. Kunnen jullie d'r verder helpen? Ben al te lang weg volgens mij.