agresionpower
W:O:A Metalgod
weet jij al n beetje wat voor bands er komen?
http://dong.walismus.de/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=10
nog niet

Nee. Maar ik weet wel wie er zo ongeveer gan.
Het halve Wacken-forum!!!![]()
Hey there!
Finally and gladly we hereby start announcing the first bands of our Dong Open Air 2007 line-up! Last year they had to fold due to problems with their playing time, respectively a missing drummer. But this summer Aeveron and Black Messiah return onto our stage! Nobody is left behind!
And now some definitely hot news: The glorious team of Ensiferum is the first one among this year's headlining acts we'd like to present.
Longing for more? There's a lot more to come, so stay tuned!
Enjoy your anticipation,
your Dong Team
Voor de Dong-gangers de volgende informatie:
Einde citaat.
Meer op www.dongopenair.de en voor jullie NIET in het Nederlands. (heb 't wel aan Cola en Varnamys gevraagd, maar men wil (nog) niet.
Voor de info. 't is VRIJDAG binnen (en nee, NIET als bij Wacken een jaar eerder) en zondags weer wegwezen!
Als julie gaan, laat 't me dan weten, anders ga ik op 't Duitse forum 'n lift vragen. 't Is een festivval waar ik echt vervoer nodig heb.
JAAR?![]()
ik moest eerst nog maar eens kijken voor het vervoer voor ragnarok, er zou een groepje met ons mee gaan, maar daar heeft de helft een tijdje terug van afgezegd.
Dus dat busje geraakt niet vol. en anders wordt het wel heel duur....
Jaar. Allé, ge begrijpt wel wat ik bedoel. Neem AP, die de zondag ervoor al in Wacken is. Dat kan bij Dong dus écht niet.
Over Ragnarok, ik weet nog steeds niks. Probleem is ook dat 't vlak bij mijn verjaardag ligt, en dat ik daarvoor ook een evt. vrije dag zou moeten opnemen, als ik aan 't werk ben. (moet a.s. maandag op sollicitatiegesprek voor de twééde ronde) En zo rap na 't begin neem ik liever geen congé op. (juli bij Dong is dan vroeg genoeg) Bovendien is er nog Naïk, die dan hoogzwanger is, met alle gevolgen. (en ze is nu al op ziekenverlof)
Donc voilà.
Niet normaal meer man..die storm...en t wordt nog erger...volgens mij is t al windkracht 10 hier in Katwijk del sol..ach...ben niet uit mn onderbroek gewaait ..t kan nog erger...ff afkloppen
ik heb de nacht doorgebracht op utrecht CS.
kon ik natuurlijk voor geen meter slapen.
dus uiteindelijk ben ik met de eerste trein naar huis gegaan.
heb gister nog een biertje gedronken met een gast uit katwijk die ook gestrand was.
ik heb de nacht doorgebracht op utrecht CS.
kon ik natuurlijk voor geen meter slapen.
dus uiteindelijk ben ik met de eerste trein naar huis gegaan.
heb gister nog een biertje gedronken met een gast uit katwijk die ook gestrand was.