Der was denkt ihr grad thread!!!!!!!

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Hex

W:O:A Metalgod
4 März 2004
238.329
56.982
158
Ja, also ich wess a ned, wenn des bis zum Wochenend ned deutlich besser is....sollte ich wohl daheim bleiben.....:rolleyes:
 

Hex

W:O:A Metalgod
4 März 2004
238.329
56.982
158
Ich wess, aber wennsd da dodal ferdich rumfällsd hasd ledzdendlich ja a ned so wirklich was davo, gell? ;)
Jedzd erholsd dich ersd ma, und im Zweifel muss die Ärbad a mal ohne dich glar kumm. :o
Ja, ich wess scho...mir sin öber unterbelechd, also ärbern muss ich auf jeden Foll....des gehd scho mit Tabletten....öber ob ich dann Omds nuch fit bin fürn Mosch, des wess ich etz aa ned....mol guggn...
Drodzdem, dangge fürn Rodschloog...Fei schö mol widder in fränggisch wos schreib...Nä?:o:D

 

Highlander87

W:O:A Metalmaster
27 Jan. 2008
10.092
148
118
36
Nürnberg
www.musik-sammler.de
Ja, ich wess scho...mir sin öber unterbelechd, also ärbern muss ich auf jeden Foll....des gehd scho mit Tabletten....öber ob ich dann Omds nuch fit bin fürn Mosch, des wess ich etz aa ned....mol guggn...
Drodzdem, dangge fürn Rodschloog...Fei schö mol widder in fränggisch wos schreib...Nä?:o:D


Mussd ja du wissn, was du dusd, aber gsund is des ned, des wessd ja. ;) Aber ich versdeh dich da a scho.
Fränggisch schreb is scho schee, aber deilweis schauds hald so aus als wär ma bsoffn. :D