• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.659
9.026
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ik vervang nooit vlees door kaas, behalve als ik bij een indier eten bestel, maar hun kaas smaakt niet naar kaas.

Verder zijn er hele goede vlees vervangers, http://www.devegetarischeslager.nl/

Oh, ik kan héél lekker vegetarisch eten! Heb dat jaren gemaakt toen ik nog in Utrecht woonde voor wat toen (en misschien nu nog) EKKO heette. Daar was een vegetarisch eethuis. En ik heb daar steeds lekker gegeten!

Alleen die kaas....
Was telkens vechten om voor mij 'n maaltijd zonder kaas te kunnen bemachtigen. En gelukkig maakten ze voor mij dan nét iets anders (nog steeds zonder vlees overigens)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Oh, ik kan héél lekker vegetarisch eten! Heb dat jaren gemaakt toen ik nog in Utrecht woonde voor wat toen (en misschien nu nog) EKKO heette. Daar was een vegetarisch eethuis. En ik heb daar steeds lekker gegeten!

Alleen die kaas....
Was telkens vechten om voor mij 'n maaltijd zonder kaas te kunnen bemachtigen. En gelukkig maakten ze voor mij dan nét iets anders (nog steeds zonder vlees overigens)

EKKO heet nog altijd EKKO :)

beetje jammer dat ze overal kaas in gooide dan, ik ken eigenlijk vrijwel niemand die kaas gebruikt in vega gerechten, maarja we zijn dan ook aardig wat jaartjes verder met het bedenken van lekkere gerechten :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.659
9.026
170
EKKO heet nog altijd EKKO :)
Mooi! :) Maar of 't nog op dezelfde basis is als 20 jaar geleden.... ?
beetje jammer dat ze overal kaas in gooide dan, ik ken eigenlijk vrijwel niemand die kaas gebruikt in vega gerechten, maarja we zijn dan ook aardig wat jaartjes verder met het bedenken van lekkere gerechten :p

Mens evolueert. En weet ook steeds meer. Ik heb 't over 'n goei 20 jaar geleden. En mss speelt dat een rol. Who knows.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.659
9.026
170
Nope. I get paid for stat holidays but not 'government holidays' so sometimes they take time off (like around Christmas) but because it's not a recognized holiday in the rest of the country I will not get paid. I am probably going to have to take off at least 4 - 6 days without pay this month.

Correct me if I'm wrong, but if a holiday is e.g. recognised in QC, but not in ON, you won't get paid? Or do I see something wrong? :confused:

Alix

W:O:A Metalmaster
12 Juli 2010
11.463
113
118
near Brisbane, Australia
I haven't made gingerbread biscuits in years and now I want to make some and decorate them. I wonder when I get to use the oven in the days leading up to Christmas :o