• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Enough. "Reservebelg" (Spare Belgian) as well. (@AP, maar ik heb dan ook een échte G :D)
I had a girlfriend there, so... been in Amsterdam more than I'd be in normal circonstances.

Originally from Best, near Eindhoven, south of NL. But now living all the way north of Belgium.

I never heard that within amsterdam actually, only outside amsterdam. :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.555
8.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
I never heard that within amsterdam actually, only outside amsterdam. :p

(quicliy in Dutch)

Jij valt niet op (met jouw spraak)
Je hebt een Noord-Hollands accent, en dat camoufleert perfect binnen Amsterdam. Maar dan kom ik, als rechtgeaarde Brabander (nee, nog altijd géén Limburger, al woon ik er wel) en dan vliegen de opmerkingen je om de oren, als je even de weg kwijt bent. (maar wel áchter je rug...)

Nu, ieder zijn goesting natuurlijk.
Ik hou mijn G en ik ben er trots op! :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.555
8.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
(quicliy in Dutch)

Jij valt niet op (met jouw spraak)
Je hebt een Noord-Hollands accent, en dat camoufleert perfect binnen Amsterdam. Maar dan kom ik, als rechtgeaarde Brabander (nee, nog altijd géén Limburger, al woon ik er wel) en dan vliegen de opmerkingen je om de oren, als je even de weg kwijt bent. (maar wel áchter je rug...)

Nu, ieder zijn goesting natuurlijk.
Ik hou mijn G en ik ben er trots op! :p

En 'wij' doen precies 't zelfde. Al die "boeren" uit Holland... :D