Kottan-Gedenk-Thread

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

nafets

W:O:A Metalhead
15 Juli 2002
472
0
61
58
Frankfurt a. M.
www.aldi.de
*nixgscheidsdraufeifoid*

aber exilösterreicher??? daran konn i mi ned so recht gwohna, glaab i. aber da schwarze österreichische humor is genial, des brauch i vo zeid zu zeid... und des gibt's woandersd aa ned.

:)
 

xantia

W:O:A Metalmaster
25 Nov. 2001
16.522
3
83
Graz (Austria)
Original geschrieben von nafets


sauba, des war scho fast boarisch. aus dir kannt no wos wean...

oiso, boarisch redn is jo wui koa problem ;)

wir sind doch der slebe volksstamm mein lieber,.. wir sprechen quasi die selbe sprache und ihr könnt über unseren bösen witze lachen :D
 

blacklion

W:O:A Metalhead
6 Aug. 2002
316
0
61
53
Nähe wien
Website besuchen
kottan muss man kennen (zumindest als ösi).

läuft alle 2 monate auf premiere (sonst traut sich scheinbar niemand mehr, das zu senden).
hab alle folgen auf video.
also kein grund für mich, zu gedenken.
kottan ist auch nach 20 jahren immer noch sehr aktiv bei mir.
 

nafets

W:O:A Metalhead
15 Juli 2002
472
0
61
58
Frankfurt a. M.
www.aldi.de
Original geschrieben von xantia
oiso i hätt nix dagegn waunns an kottan a wieda im orf ausstroin ...

àm bestn mochst mi'm blacklion a kottan-video-nocht, do host kaane weabeuntabrechunga und konsd zum bisln ohne wos zum vasamma...

oba wauna ned mog, nochad moch ma des bei meim spezl in da näh vo münchn, oda näxds joa in wacken...

kottan-camp als oblega vom sanatoriums-camp, wia waar des?
 

xantia

W:O:A Metalmaster
25 Nov. 2001
16.522
3
83
Graz (Austria)
@ Netfreak63
sag mir nur was genau du nicht verstanden hast und ich übersetzt es ;)

@ nafets
hest, fia an video-obnd bin i imma zan hobm!! koa frog!
owa de idee mitn kottan-camp :DE vadammt... de is mördersteil !! *lol* ... ob ma do a an kaffeeautomatn kriagn? ;)
 

nafets

W:O:A Metalhead
15 Juli 2002
472
0
61
58
Frankfurt a. M.
www.aldi.de
Original geschrieben von xantia
[B@ nafets
hest, fia an video-obnd bin i imma zan hobm!! koa frog!
owa de idee mitn kottan-camp :DE vadammt... de is mördersteil !! *lol* ... ob ma do a an kaffeeautomatn kriagn? ;) [/B]

in oabeid...

mia san heicha scho mid an generator dogwen, oiso an da infrastruktur sois ned scheiddan.

an video und an tv kenn'd ma naxd's joa aa no midnehma.

on an haassn kaffä hob i ma heicha am woa scho'd goschn vabrennd...
 

Netfreak63

W:O:A Metalmaster
19 Juli 2002
25.045
25
83
60
Krefeld / NRW
@Xantia

NEEEEEEEE! So schlimm is dat nich. Verstehen tu ich dat schon. War in meiner Jugend 15 Jahre hinternander im Ösiland in Urlaub.

Lesen is wat komplizierter als hören, aber passt scho ...

... aber irgendwie keimen so merkwürdige Gefühle hier in dem Thread in mir hoch. Etwa Heimweh ...? :confused:

:D:D:D:D
 

nafets

W:O:A Metalhead
15 Juli 2002
472
0
61
58
Frankfurt a. M.
www.aldi.de
Original geschrieben von Netfreak63
@Xantia

NEEEEEEEE! So schlimm is dat nich. Verstehen tu ich dat schon. War in meiner Jugend 15 Jahre hinternander im Ösiland in Urlaub.

Lesen is wat komplizierter als hören, aber passt scho ...

... aber irgendwie keimen so merkwürdige Gefühle hier in dem Thread in mir hoch. Etwa Heimweh ...? :confused:

:D:D:D:D

oba beim les'n hosd mehra zeid zum sinniern, woart ob, bis as kottan-camp stehd und du d'losung ned aussabringst...