Tickets in the netherlands

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
40
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
*spreekt nederlands, misschien het handigst*
Ik heb mijn kaartje online gekocht via metaltix (staat hier wel ergens op de site) Je kan dan het beste een email sturen naar die mensen voor informatie en dergelijke. Of je belt (als je engels of Duits goed genoeg is tenminste) Je moet dan wel rekening houden met de buitenlandse verzendkosten en eventueel rembours. Dus het is handig als je meerdere kaartjes tegelijk koopt.
Vorig jaar heb ik kaartjes gekocht bij Bock-tours(www.bock-tours.de).Dat is een Duitse tourbusorganisatie oid. Die verkopen kaartjes en busreizen naar Wacken. Ook vanuit Nederland. T was uiteindelijk wel een gedoe voordat de kaartjes eindelijk binnenwaren maar het was wel voordeliger dan metaltix
Ik geloof dat er in de Aardschok of de Large(of beiden) nog advertenties komen te staan voor bustours en kaartjes voor Wacken. Losse verkoopplaatsen weet ik niet in Nederland. Ticketservice iig niet.
 

Neverhead

W:O:A Metalhead
9 März 2002
131
0
61
42
Hel(l)mond, NL
Website besuchen
Via Metaltix moet je ook asociaal veel rembours betalen: die lui wilden voor 2 tickets (55 euro/stuk) 124 euro hebben!!! (8 euro was verzendkosten, de rest is rembours, dus hoe aso veel rembours kan je erop gooien?)

dus...
 

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
40
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
ow, das maar 6 Euro Rembours valt nog mee. Ik had via Metaltix die speciale Xmass aanbieding besteld (dus dat ding met cd en tshirt) 2 maal kostte iets van 71, 5 Euro per stuk. Niet normaal, had ik van tevoren ook niet verwacht. Via Bocktours koste het 15 Dm extra over 8 kaartjes vorig jaar, das nix en gewoon in de Brievenbus