Nederlandstalige metalheadz?

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

holocaust

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
240
0
61
42
Fucking Belgium
www.asl.to
Wij zijn 3 belgen op zoek naar nederlandstalige mensen op de campingsite!

Het is natuurlijk altijd beter in je eigen taal over verscheidene dingen te lullen.

Ik weet het nederlanders, we zijn "maar" belgen :-(

Laat iets weten!
 

gandalf

Member
25 Juli 2002
32
0
51
42
Nijmegen
Website besuchen
lol

Haha, kijkt eens aan; samenklitting van neerlandssprekende lui hahahaha. En dat van die belgen; ben weer naar graspop geweest dit jaar en wat dat betreft weten julder wel hoe of dat je sfeertje moet bouwen WOEHOE! Lijkt mij een leuk plan maar hoe wil je elkaar terug gaan vinden daaro? Het is de eerste keer voor mij en eddie om naar WOA te gaan en hebben dus bij god (of liever iemand anders?) geen idee wat we daaro aantreffen... Wij vertrekken in elk geval woensdag ochtend rond een uur of 6 en hopen zo rond 2 uur 's middags in WOA te belanden. Als je ideeen hebt dan hoor ik het wel per mail ofzo.

Grtz
 

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
40
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Nederlandstalige meldt zich

Mijn 2e keer wacken en er lopen genoeg nederlanders rond daarzo hoor.
Wij gaan met een grote groep van 19 man geloof ik. Maar ik denk dat veel van de mensen hun eigen gang willen gaan. Maar mij lijkt het wel gezellig om andere nederlandstaligen te ontmoeten/spreken. Wij vertrekken woensdag een uur of 10/11 uit Apeldoorn en hopen dezelfde dag nog in wacken aan te komen:D
 

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
40
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Op zich heb je weinig te kiezen op de camping als je met de auto komt. Het is gewoon een kwestie van aansluiten en volbouwen die zooi. (denk dus ook niet dat je met je auto nog ff wat boodschapjes kunt doen als je er eenmaal staat:))
 

Neverhead

W:O:A Metalhead
9 März 2002
131
0
61
42
Hel(l)mond, NL
Website besuchen
Hooi, hier nog een Nederlander. Afgelopen jaar hadden ze op Wacken maar 1 soort bier, ben alleen ff de naam kwijt, kostte toen min of meer 2 mark per beker (+2 mark statiegeld voor de beker) Vraag me af of ze die bekers weer hebben, heb nog meer bekers nodig voor m'n studentenflatje :D

Dus...
 
Nederlandstaligen uit aller landen verenigt u (foute Karl Marx citaat). Heb vorig jaar dat Wacken bier gedronken. Wat een slootwater was dat. Hopelijk is het dit jaar wat beter geregeld. Ben benieuwd hoeveel mensen dit jaar weer met een alcoholvergiftiging worden weggebracht. Vorig jaar reden ambulances af en aan om mensen weg te brengen.