Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
maar probeer in amersfoort maar es de karseboom of de bubbels binnen te komen.dat lukt velen niet.

De Karseboom kwam ik al in toen ik 14 was...:rolleyes: Daar ligt het er gewoon aan hoe je je gedraagt, normaal kom je er ook niet in met gympen, maar een collega van mij die uitlegde dat je met maat 54 niet veel andere keuze hebt kwam ook gewoon binnen... Hell, ik ben daar ooit eens binnen gekomen met iemand die in een gothic jurk liep, terwijl ik in een zwarte spijkerbroek met een band girlie liep....:rolleyes:

12:00 uur?
aan de achterkant van centraal kan je je auto voor 10 euro de heledag parkeren.
maar ik weet niet waar het elders in utreg kost.

12:30? :p
Dan is het tenminste gratis voor mij.
 

meeeiuw

W:O:A Metalhead
De Karseboom kwam ik al in toen ik 14 was...:rolleyes: Daar ligt het er gewoon aan hoe je je gedraagt, normaal kom je er ook niet in met gympen, maar een collega van mij die uitlegde dat je met maat 54 niet veel andere keuze hebt kwam ook gewoon binnen... Hell, ik ben daar ooit eens binnen gekomen met iemand die in een gothic jurk liep, terwijl ik in een zwarte spijkerbroek met een band girlie liep....:rolleyes:



12:30? :p
Dan is het tenminste gratis voor mij.

ja naja de BH gangers en de FLAME bezoekers komen er nu sowieso makkelijker in aan gezien er laatst iets is voor gevallen.maar echt vrienden van mij zijn er geweigert omdat ze zwart waren.of nietmodieus gekleed waren dat soort shit heb ik ook zo iets van fuck off.maar goed zo heeft iedere stad wel zo iets denk ik.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
De Karseboom kwam ik al in toen ik 14 was...:rolleyes: Daar ligt het er gewoon aan hoe je je gedraagt, normaal kom je er ook niet in met gympen, maar een collega van mij die uitlegde dat je met maat 54 niet veel andere keuze hebt kwam ook gewoon binnen... Hell, ik ben daar ooit eens binnen gekomen met iemand die in een gothic jurk liep, terwijl ik in een zwarte spijkerbroek met een band girlie liep....:rolleyes:



12:30? :p
Dan is het tenminste gratis voor mij.

12:30 vind ik ook goed...
maar laten we ook even vast leggen waar we afspreken dan...
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.789
6.616
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
12:30 vind ik ook goed...
maar laten we ook even vast leggen waar we afspreken dan...

12.30 ius in zoverre ok, als ik tenminste de grens wordt overgezet, cq niet alleen ben. In case dat ik echt alleen moet gaan, en dus niet de grens zomaar over kan, dan wordt 't mss wat later, maar nooit later dan 13.30h. Dit i.v.m. de vertrektijden van Neerpelt naar Geel, en de busritten die erop moeten volgen. (ja, ook ik wil zoveel mogelijk gratis reizen!!!! :D)

Ben de komende 2 dagen niet echt online, dus evt. stuur mij 'n SMoS (naar België) of 't moet zijn dat er verder niks is afgesproken.

Is er geen centraal trefpunt meer op Utrecht CS? Anders hoor ik 't wel.

Zalig pasen, en een gelukkig pinksteren :D

Edit Piaf zegt: Mohct 't niet duidelijk zijn, dan ligt 't aan de pc, die is niet van mij, en dus niet aangepast. :D
 

Gregory80

Banned
28 Juni 2005
197
0
61
43
Kassel
12.30 ius in zoverre ok, als ik tenminste de grens wordt overgezet, cq niet alleen ben. In case dat ik echt alleen moet gaan, en dus niet de grens zomaar over kan, dan wordt 't mss wat later, maar nooit later dan 13.30h. Dit i.v.m. de vertrektijden van Neerpelt naar Geel, en de busritten die erop moeten volgen. (ja, ook ik wil zoveel mogelijk gratis reizen!!!! :D)

Ben de komende 2 dagen niet echt online, dus evt. stuur mij 'n SMoS (naar België) of 't moet zijn dat er verder niks is afgesproken.

Is er geen centraal trefpunt meer op Utrecht CS? Anders hoor ik 't wel.

Zalig pasen, en een gelukkig pinksteren :D

Edit Piaf zegt: Mohct 't niet duidelijk zijn, dan ligt 't aan de pc, die is niet van mij, en dus niet aangepast. :D



Kickerickiiieee, kickerickkkiiiiii, kickerickiiiieee