Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Dieser Beitrag wird nicht angezeigt, da sich Metallerjim auf deiner Ignorier-Liste befindet.
En wat ben ik dáár blij mee!!!

@LW, MU, AP.
29/12/2006 in Utrecht. Waar precies, dat moet nog bepaald worden, maar ik ben al zo'n 10 jaar 't stad uit. Dus laat ik de plek aan jullie over. Zeg maar waar, ik geraak er wel.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Wij nemen volgend jaar een busje mee.
Hoef ik niet in die tyfus tent te slapen..


@Quark
ik kan geen vrij meer krijgen 's avonds. Dus moet ik sowieso om 16.45 op mn werk zijn...

Dat komt mij dan goed uit. Als ik alleen kom, wil ik nog terug naar huis kunnen, ,komen we met z'n tweeën, dan is de kans groot dat we toch met de trein gaan. (1 ticket voor de trein enkel in Nederland vs. naft voor het hele traject) Ik moet nog kijken hoe lang 't rijden is, dus is tegen valavond naar huis gaan geen slecht idee!
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
Dat komt mij dan goed uit. Als ik alleen kom, wil ik nog terug naar huis kunnen, ,komen we met z'n tweeën, dan is de kans groot dat we toch met de trein gaan. (1 ticket voor de trein enkel in Nederland vs. naft voor het hele traject) Ik moet nog kijken hoe lang 't rijden is, dus is tegen valavond naar huis gaan geen slecht idee!

utrecht kent 1 goede metalkroeg (ver lopen vanaf het stations) en we hebben ook nog de stairway (dicht bij station).

mij maakt het niet al te veel uit dus roepen jullie maar :p
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
vriend van me werkt er dus ach dan is het wel ok.dikke dries is verkozen tot best cafe uit de regio utrecht

Zijn anders niet vies van discriminatie. Ben een keer binnen willen gaan, (geloof op de Gansemarkt), maar werd geweigerd, wegens "kop staat me niet aan" (einde citaat). Dan dus maar weggegaan. En nooit meer een voet willen binnenzetten!


Bij het weggetje, dit is mijn 7000e post op dit forum dat zotte maakt!!! :D:D:D:D:D
 
Zuletzt bearbeitet:

meeeiuw

W:O:A Metalhead
ik kijk niet meer op van discriminatie hoe slecht dat ook is..laatst stont er in de spits dat iemand in eindhoven was geweigt in een discotheek omdat ze oranje haarhad .

een vriend van me is "joods" een andere vriend een neger nou daardoor hoor je wel es dingen en uhmm als we ons er zlef aan gaan irriteren zie je het overal en gaat het leven niet meer verder dus het valt mij al niet meerop.ookal weet ik zelf wel dat het nog te veel gebeurd.

maar probeer in amersfoort maar es de karseboom of de bubbels binnen te komen.dat lukt velen niet.