Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Quark schrieb:
Heb hier niks aan toe te voegen.

Alleen toevallig 'n vrije dag gehad vandaag. Was wel 's ff lekker!!! :D:D:D

Morgen zowieso vrij, en dan woensdag weer naar Bruxelles/Brussel.

lekker hoor! ik had vanmiddag ook vrij...morgen weer aan de slag... t is hier nu ietsje koeler geworden..de wind draait...misschien vanavond/vannacht wel een prachtig schouwspel buiten in de lucht..onweer is prachtig om te kijken
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.927
6.676
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
lekker hoor! ik had vanmiddag ook vrij...morgen weer aan de slag... t is hier nu ietsje koeler geworden..de wind draait...misschien vanavond/vannacht wel een prachtig schouwspel buiten in de lucht..onweer is prachtig om te kijken
Kan wel zijn, maar die nattigheid mag van mij buiten blijven. (hier komt 't water letterlijk naar binnen :mad: )
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Quark schrieb:
Nee, nie echt. Hier in m'n "bureau" is 't water weer binnengesijpeld. En ik kon weer 's dweilen (met de kraan open :D)
Nog ff en dat dak zal ook weer gemaakt worden. Ben 't nu strontzat!

mja begrijpelijk Q....dat is echt irritant... we hebben gelukkig voorlopig ff mooi weer..laten we t even zo houwe!
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
mooi weer... mooi weer... het is uiteraard weer benauwed in plaats van mooi weer.... de zon schijnt niet eens echt...

sorry hoor ff de echte nederlander uithangen... overal om zeiken
:)
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Nemesiss schrieb:
mooi weer... mooi weer... het is uiteraard weer benauwed in plaats van mooi weer.... de zon schijnt niet eens echt...

sorry hoor ff de echte nederlander uithangen... overal om zeiken
:)

haaa... moet kunnen hoor....je bent toch een nederlander!!! dan moet je daar gewoon soms misbruik van maken! :D
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
*duwtje*

zo hoe gaat het met iedereen?
lekker..... en heel druk... herkansingen.... rijlessen en binnenkort examen... nieuwe piercing gehaald vandaag... weer boven in me oor net onder de andere.... dus dat word weer lekker slapen vanacht... :p
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
lekker..... en heel druk... herkansingen.... rijlessen en binnenkort examen... nieuwe piercing gehaald vandaag... weer boven in me oor net onder de andere.... dus dat word weer lekker slapen vanacht... :p

LOL :p

achja ik heb het ook erg druk momenteel.
Maar gelukkig is het straks weekend.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.927
6.676
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
En ik ben weer thuisgekomen van een weekend op Graspop. Ben nu nog bezig 't festival uit m'n systeem te krijgen, zal vrees ik wel weer enige dagen gaan duren. (het alcohol door bloed vervangen bv :D)