Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.938
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
nee in tegendeel, in huizen staan bijna alleen maar villa's
met hele stukken bos der om heen....
Daar heb ik hier Grote Heide voor. Daar zit al 't (voornamelijk Nederlands) kapitaal!!!

En 't is hier VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL leuker wonen dan in Holland :D:D:D:D:D

+, ik heb 'n TUIN!!!
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.938
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
peter82 schrieb:
*KICK*

Gisteren heb ik wel het meest gaye uit m'n hele leven gedaan: stemmen voor het songfestival :cool:.

Wel lachuh dat Lordi nog gewonnen heeft ook!
Dat liedje van "We Are The Winners Of Eurovision" vond ik anders ook wel ijzersterk en gewaagd! Heeft ook mijn stem gekregen, maar de 12 punten gingen toch voornamelijk naar Lordi (voor zowel België als Duitsland) Jammer dat ze dat in België niet hebben begrepen.
 

peter82

Member
29 Apr. 2006
34
0
51
41
Pijnacker, NL
www.fromtheashes.nl
Ja, die was ook wel leuk inderdaad! Maar ik zag 'm pas de volgende ochtend op de BBC een stukje... Ik heb verder alleen maar naar de puntentelling gekeken, en dacht tot die tijd dat ik heel apart was geweest door op Lordi te stemmen, maar dat viel dus ook weer even tegen :D!
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Goh, wat ben ik soms blij dat jullie niet te vaak naar de VRT kijken.

Zie dit bericht maar!!! (in het Duitse deel onder "12 points go to Finnland (...) )
http://forum1.wacken.com/showpost.php?p=9145167&postcount=308

dat soort reacties waren er ook in nederland.
Maar feit blijft dat gewoon veel mensen op lordi gestemt heeft...
en lordi heeft van elk ander land punten gehad, dat is iets wat zelden voor komt.
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
beetje gamen enzo, uitslapen, kater hebben (al is die al weer over)

jullie nog speciale plannen?
ik heb ook uitgeslapen... had gelukkig geen kater aangezien ik toch wel redelijk heb lopen zuipen woensdagavond... verder eigenlijk de gehele dag aan huiswerk gezeten... ff 2 uurtjes tussenuit geweest... kreeg een beetje vierkante oogjes :cool: ben nu trouwens nog steeds bezig... moeite me concentreren en geen zin