Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
ja werkt bij mij ook altijd, en die knoflook sauce maakt dan niet meer uit aangezien je toch niemand meer hoeft te verzieren nadat je jezelf helemaal klem gezopen hebt :p
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
mja dan lig ik meestal toch nog in me bed, en daarnaast heb ik momenteel al een vriendin natuurlijk :p
Ja, dááág, ik ben ook al bekant 'n jaar getrouwd zenne. Maar ik weet dat mijn vrouw niet echt content is met die knoflooklucht de ganse dag (daarna). Ik weet niet hoe jouw lief er over denkt, maar allez.

Toch af en toe 'n broodje shoarma :p :p :p


Edit: Praat ik echt zó Vlaams??? :confused:
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.937
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
CrimsonThunder schrieb:
zijn er hier westvlamingen aanwezig die op 12 oktober naar Dream Theater gaan?
Ik ben nogal hopeloos op zoek naar vervoer om terug te keren :(

piempampoentje@gmail.com
De meeste Nederlandstaligen zijn van Nederland, behalve ik dan, maar zoals je kan zien, kom ik van Limburg, en ook ik heb geen vervoer van en naar Dream Theatre. Mijn vervoer staakt daarbij ok nog 's morgen. (NMBS)

Edit: kijk 's op 't Graspop-forum. Daar heb je volgens mij iets meer kans!
 
Zuletzt bearbeitet: