The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

DISGORGE

W:O:A Metalhead
18 Mai 2003
1.313
0
61
38
Alfsög, Sweden
Website besuchen
Originally posted by gnoff
HAHAHAHA

Yah, that's it!! :D

You should have seen me and mi freinds at mideummers eve, drunken metal fuckers running around this miniature fucking midsommarstång shouting kids songs and acting stoopid, then in for more beer and metal :D

Idag tackade jag nej till bira, fan också, är jag så sliten?

Du är antaligen slut efter BYH. Alla har lite knepiga dar, jag gjorde ocksåd et en gång. En mystisk upplevelse
 

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Bang Your Head 2003

Följande dagbok är tagen sida för sida ur min festivaldagbok, det som jag kan tyda av den ;-)
Detta var nog den bästa helgen i mitt liv!
Den bästa festivalen någonsin för mig helt klart!
Såg bästa spelningen hittills i mitt liv dessutom, Twisted Sister, live och återförenade! Ett band som jag lyssnat på i 21 år!

Here goes:

25/6 ca 15.00
Sitter på Farsta T-station och känner redan att packningen väger en del…
Ska åka till centralen och byta till bussen som Sweden Rock tillhandahåller.
Nu är det äntligen dags, bör vara framme om ett dygn…
/gnoff


25/6-03 ca 19.30
Sitter i minibussen och är på väg.
Har rullat i ca 3h nu och är 30 mil från Helsingborg.
Lyckats halvsova ett par gånger och därmed tagit igen en del av nattens sömnbrist.
Jävla tur att man inte är allt för bakis från gårdagen.
/gnoff


Ca 22.20
Närmar oss Helsingborg, en 8 mil kvar eller så. Stannade för Mickey Dee i Jönköping, men annars rullat på. Fick SMS från Andrea, hon fick tydligen jobbet, så vi lär väl fira på fredag då vi ses.
Märks att man kommit långt söderut jämfört med Ö-vik, är rätt mörkt ute.
Snackat med Svenne också, så om jag får med mig bira hem kan han hålla den i Stockholm till Wacken.
Sitter och är småtrött igen, lär nog inte vara några problem att sova inatt.
/gnoff


26/6-03 ca 04.00
Färjan landar snart Puttgarten, in i Tyskland igen. Inget käk att tala om på båten, men väl så billig öl. Nu återstår väl ett antal timmars bilfärd.
/gnoff


Ca 11.00
Rastat i närheten av Würtzburg. Soligt och varmt än så länge. Andrea ringde för en stund sedan, hon lämnar Nürnberg ca 17-18.
/gnoff

26/6-03 ca 17.40
Fanatiskt soligt och fanatiskt mycket folk. Såg Escobar från Wackens forum och fick campa på deras plats. Mötte även upp Varnamys & Starlight och därefter ännu mer folk. Stenigt och jävligt i marken, men har iallafall fått upp tältet nu. Party fan!
/gnoff


26.6.03 Bang your Head
Unbelievable how far a man can go just to listen to the best music god gave to us!
I’m glad, that I came to know you. See you in the Wacken Forum…
Stay true
Starlight


Bang Your Head,
Balingen, Germany
26.06.03
(här en fin liten teckning som jag tyvärr inte kan visa)
This little drawing means:
You met Metalsulm!!!
Nice To Meet You
Björn (Sulmi)


ICH Bin immer Da?
Hab Dich gern?
(här en ful liten tecking gjord av en skitpackad tysk somjag en halvtimme senare bar ut ur partytältet då han däckat)


27/3 –03 ca 11 (visst har jag fin jävla koll på datumet just här??????)
Vaknat till igen, solsken och varmt, första biran.
Skål!
/gnoff


27.06.03
Ai gnoff,
Finde es super, dassdu hier bist und ich dich persönlich kennen lerne.
Es wird sicherlich ein super Festival. Könntest du mir vielleicht eine Holsten-Dose gebe?
Mir ist gestern eine kaputt gegangen :rolleyes:
Also dann: Bang Your Head
:D:D
Varny


24/6-03 12.00
Står och lyssnar på Rob Rock som Andrea ska intervjua ikväll. Efter detta kommer hjältarna Amon Amarth!
Har supit i mig 2 sort guld, men är nu inne på en cola.
/gnoff
(liten fotnot: detta var också enda colan jag drack på hela festivalen….)


13.40
Amon Amarth var lika bra som vanligt, tog mig långt fram och bara njöt. Stod med Olli från AA’s forum /gnoff


27/6 –03 14.10
Stod och såg delar av Axxis med Andrea, men då det började regna på riktigt tog jag tillflykt till frukosttältet. Förhoppningvsis lugnar det ner sig snart s man kan parta utomhus.
/gnoff


27/6 03 15.00
Hey gnoff you Swedish Shithead :D
It was a pleasure to meet you in real life at Bang Your Head and hanging out and going crazy with you! Stay Sick And Brutal and keep on Pissing in the Mainstream!
Greetz from ESCOBAR


27/6-03 16.10
Står och lyssnar/ser på Annihilator. Trodde det skulle vara typ power, men rockar fett med thrash.
Fick inte ta med sig bira in i glaset som på Wacken, så jag och Varny fick snabbt tömma i oss det vi orkade.
Ska leta skivor efter detta, Dokken ska jag som sagt skippa. Pennjäveln la av också, så lånade en i öltältet en snabbis. Ska leta skiva nu.
/gnoff
(precis då jag skrev ”D” i Dokken dock pennan…)


27/6-03 17.45
Inhandlat ”The Avenger” digi och 2 T-shirts. Pröjsade 2 euro för att komma in i tältet där jag ändå inte hittade en patch som det stod ”Bang Your Head” på.
Köpte ett draksmycke åt Tanya också.
Höften börjar krångla som fan, blir nog så illa tvungen att gå till läkare snart.
/gnoff


Även mött upp Roy (PV) från Forumet.
Dessutom Black, Metalprincess mfl.
/gnoff


27/6-03 20.20
Såg delar av Sodom och början av Hammerfall. Trött som fan helt plötsligt också.
Bara Dio kvar då Hammerfall lirat klart, får hoppas jag orkar med att gå på den spelningen.
Regnet som orsakade viss översvämning slutade och det mesta av vattnet har sjunkit undan.
/gnoff


27/6/2003 11.15 pm
So the first I say is ”MUSTARD” in German ”SENF” *g*
(här ett ord jag inte kan läsa, killen satt med en ficklampa under hakan i beckmörkret, skitfull, liksom jag naturligtvis, full alltså, jag hade ingen lampa)
of next time i wish you the best metal you ever heard!
Metal greetings
C/H the
Metalfreak!
www.umw-zine.com
(Mycket av detta får jag chansa mig till, då killen har lite svårtydd handstil…)


Ein Seehund liegt am Meeresstrand
Wäscht sich die Schnauz im Ufersand
So mög Dein Herze stehts so rein
Wie diese Seehund schnauze sein.
(sen en pil upp under det står)
I’m drunken
Liebe Grüsse black


High and mighty
alone we are kings
whirlwinds of fire we ride
providence brought us
the crown and the ring
covered with BLOOD
and our PRIDE
Cheerz mate,
Roy


28/6-03 11.15
Inne på 3:e biran nu.
Soligt som vanligt.
Party fan igår igen, mötte Olli igen och även CH Metalfreak. Linda/Isa har kommit också. Andrea gick ner för att se Masterplan.
Sitter med Black, Metalsulm, Varnamys och Karsten. Starlight var här tidigare också.
Idag blir det HYPOCRISY!!!
/gnoff


28.06.03 13.32
Better in english. Met real ’fucking’ cool people. BLACK tries to speak with Jan…. fun, fun, fun …
Kill ’em all, God will sort them out!
Rammstein is Kult!
LAZA see you on WFF!!!


2003-06-28 Balingen, De
Pule!
När du skal til Oslo og se U.D.O., må du komme på vorspiel hos keg.
Hilsen
KVILE
(Här även email och telefonnummer, men det skriver jag inte ut)


For you from Augie
Bang Your Head ’03
Augie
Sweden rocks 4 ever.
I love Sverige!!!
(Sen en smilie och enemailadress)


Aurora - Norge
(emailadress också)
Två fingra i Roven!
Pule i Rompa!
Jag gillar at kjöra likbil och finska killar!
DiO ist mein gott!
Du måste ha jätte kul på Bang your Head
Det har jag !
Metal!
Puss från Aurora


28/6-03 21.00
Sett Hypocrisy och UDO, snart dags för Twisted Sister.
/gnoff


29/6-03 08.00
Vaken iallafall, packat ihop mina prylar och stoppat in dem i bussen.
Soligt naturligtvis, men nu ska man väl hem till Sverige snart igen.
Twisted Sister var klart bäst och nu får man förhoppningsvis se dem på Wacken också.
/gnoff


June 29th 2003
Hey Jan.
Nice meeting you @ Bang-Your-Head 2003… I’ll see you next year… or @ Wacken in august
Stay hungry!
S.M.F.
- Deano Roxx
* Rock’n’roll Junkie 777*


29/6-03 19.05
Precis kommit av båten och åkt in i Danmark. Hann med att käka och inhandla en ny platta öl.
Känns som om man börjar närma sig hemmet så smått, iallafall Stockholm.
Måste ta och ringa Svensson också, så att han hämtar biran imorgon.


29/6-03
Det här går nog att läsa i alla fall….
Twisted Sister krossade alla andra band. Inget snack om den saken.
Fan jävligt bra festival har det varit.
Definitivt värt en lång resa.
Daniel Johansson
Bang Your Head 2003


29/6-03
Bang Your Head
Kicked my ass!
Twisted, Sodom, Dio
UDO, Overkill, Blaze
Destructor!!!
C-YA in Sandviken
Kanske !?!
Cheers
Daniel Ädel
(Sen ett upp å nervänt kors å ett par telefonnummer)


********************************
Japp, det var det som jag hde i boken.
Fan vilka minnen som kommer till liv nu.
*suck*

Nåja…

Om nån vill veta mer, fråga.
Men du behöver inte ens fråga ”hur gick det med Andrea” för det kommer jag ändå inte att prata om….

Snart ere dags för WACKEN!!!!!
 

kräk_huora

Newbie
4 Apr. 2002
12
0
46
Finland,Hellsinki
I have always wanted a midsommarstång to dance around. But i'm allways too drunk at midsummer to make one.

But hey ! We have also great midsummer traditions here in Finland like getting drowned in lakes. This year only something like 5 people got killed, last year it was much more. I think record from 98 (?) is something like 30 people.

(sorry about the english, i did not never learn swedish even though i had to read it for 6 six years in school. because we have this thing called "pakkoruotsi" -> we HAVE to read swedish in school)

beware of russian submarines !