Suomalaisten oma nurkka

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Finnchick

W:O:A Metalmaster
2 März 2012
6.741
0
81
SH, Germany
Nyt kun täällä on oikeasti muitakin suomalaisia kirjoittelemassa, niin yritänpäs kysellä tyhmiä.
Oletteko olleet Wackenissa aiemmin ja kuinka monta kertaa? Millaista metallia kuuntelette? Mitä bändiä odotatte eniten? "lisää itse muita kysymyksiä"... :)
 

SureShot

Newbie
9 Juli 2013
19
0
46
41
Espoo, Finland
Nyt kun täällä on oikeasti muitakin suomalaisia kirjoittelemassa, niin yritänpäs kysellä tyhmiä.
Oletteko olleet Wackenissa aiemmin ja kuinka monta kertaa? Millaista metallia kuuntelette? Mitä bändiä odotatte eniten? "lisää itse muita kysymyksiä"... :)

Meillä ensimmäinen kerta Wackenissa.

Kaikkea tulee kuunneltua, JOS se on hyvää.

Varmaan ainakin Motörhead, Rammstein, Danzig, Mustasch, Sabaton jne tulee ihmeteltyä.

Laittakaahan camping alueella niitä Suomen lippuja näkyville niin voi moikkailla. Meillä ainakin lippu salossa.
 

Finnchick

W:O:A Metalmaster
2 März 2012
6.741
0
81
SH, Germany
Meillä ensimmäinen kerta Wackenissa.

Kaikkea tulee kuunneltua, JOS se on hyvää.

Varmaan ainakin Motörhead, Rammstein, Danzig, Mustasch, Sabaton jne tulee ihmeteltyä.

Laittakaahan camping alueella niitä Suomen lippuja näkyville niin voi moikkailla. Meillä ainakin lippu salossa.

Minulla toinen kerta.

Suomenlippua ei tähän hätään taida mistään löytyä, kun ei täältä taida löytyä yhtään. Olemme majoittumassa camping only alueelle keskiviikkona eli sieltä on mahdollista löytää. Suomea en kuitenkaan siellä pahemmin puhu, koska tuo toinen puolisko on saksalainen. Suomenkielisiin huutoihin tietysti vastaan. :D

Edit: Tai ehkä meidän teltta on se, jossa on sekä saksan että suomen lippu (jälkimmäinen itse tehty). Sekä loistetikkuja (tai mitä lie ovatkaan oikelta nimeltä) :)
 
Zuletzt bearbeitet:

Finnchick

W:O:A Metalmaster
2 März 2012
6.741
0
81
SH, Germany
Itse tehty lippu toimii paremman puutteessa.

Joku erityinen syy mennä tonne camping only alueelle ?

Lippu on tehty eli näemmä liputamme Suomen ja Saksan puolesta. :D

Ainakin viime vuonna toimi hyvin meillä, kun ei autoa ole mukana. On mukavan lähellä tapahtumien keskipistettä (oli todella hyvä varsinkin siinä mudassa), mutta silti tarpeeksi sivussa pahimmilta kulkureiteiltä. Muita syitä ei ainakaan tähän hätään muistunut mieleen. :)