Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Ik weet ook nog niet of ik het morgen ga redden, want juist in de ochtend ben ik ontzettend benauwd en bluh.
Maar wáár op Amsterdam CS zou ik jullie dan trouwens tegen? Dat is geen klein stationnetje, het zal wel heel druk zijn, want het is lekker weer, dus ook goed weer om te shoppen of een terrasje te pakken.
Niet dat ik om 16:00 mijn vriend bel van: ik heb ze niet kunnen vinden, dus ik ben alleen bij de Lush geweest en nu kom ik weer terug
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
Ik weet ook nog niet of ik het morgen ga redden, want juist in de ochtend ben ik ontzettend benauwd en bluh.
Maar wáár op Amsterdam CS zou ik jullie dan trouwens tegen? Dat is geen klein stationnetje, het zal wel heel druk zijn, want het is lekker weer, dus ook goed weer om te shoppen of een terrasje te pakken.
Niet dat ik om 16:00 mijn vriend bel van: ik heb ze niet kunnen vinden, dus ik ben alleen bij de Lush geweest en nu kom ik weer terug

Ik zou zeggen bij de AKO van de centrale hal (das de hal die verbouwd word) dan sta je bij de middeningang van het station, is makkelijk te vinden en niet al te druk.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik zou zeggen bij de AKO van de centrale hal (das de hal die verbouwd word) dan sta je bij de middeningang van het station, is makkelijk te vinden en niet al te druk.

Oef!

Hopelijk ga ik dat vinden. Zó goed ken ik A'dam CS niet meer. (de laatste keer dat ik 't station écht goed gezien heb, was nog voor de verbowing, die keer dat k daar was in oktober jl. heb ik niet zo goed opgelet)

Anders kom ik binnen op spoor 15, net na de poortjes. (12.15)
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:2011-11-25_AMS_C_03.jpg

is dat nog steeds zoals op deze foto?

Wat is trouwens het plan? Ik heb een duur maandje gehad, dus ik heb niet zo heel veel te besteden, dus uitgebreid eten ofzo zit er niet in (en ik weet ook niet of ik bijv op dit moment fit genoeg ben om half Amsterdam door te sjouwen. Denk dat ik dan aan het hoesten blijf.

Da's te vinden.

Uitgebreid gaan tafelen zit er voor mij ook niet in. (al was 't alleen maar dat ik 'n moeilijke eter ben :p)

Voor de rest... ik heb geen idee.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Hey, hoop dat jullie het leuk hebben gehad. Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik zie zojuist dat ik nog niet had verteld waarom. Ik heb m'n knie overstrekt en normaal is dat met 1 à 2 dagen over maar ik heb er nu nog last van. Dus waarschijnlijk spieren verrekt. Loop braaf met een brace nu. En rustig aan doen.