Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
*Mee eens is*

Het was Brabants (Noord Brabants om precies te zijn) en dat ligt nog echt in Nederland! :D

Maar ik weet al wat jullie (Hollanders) gaan zeggen:"Reservebelgen".

:D

je kan je nou wel heel wat verbeelden, maar Brabant is nog altijd geen Limburg, dus ben je geen reservebelg... Nou.... eeehm... jij bent dan misschien een uitzondering.... Of nee.... Jij bent gewoon een nepbelg, een wannabe Belg :p
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
je kan je nou wel heel wat verbeelden, maar Brabant is nog altijd geen Limburg, dus ben je geen reservebelg... Nou.... eeehm... jij bent dan misschien een uitzondering.... Of nee.... Jij bent gewoon een nepbelg, een wannabe Belg :p

Ook Brabanders worden reservebelgen genoemd in Holland, tenminste, van wat ik toendertijd in Utrecht meegekregen heb. (ik heb daar gewoond dus...)

En nee, ik wíl geen Belg zijn, ik blijf 'n NEDERLANDER van onder de rivieren. (en ik zal dus gewoon stemmen op 3 juni)
 

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Tja ik ben geen Hollander, en er moet ook heel veel gebeuren wil ik wel ooit een Hollander worden

Ben nu Gelderse (alweer) en anders Utrechtse, en stiekem ook nog een heel klein beetje Salzburgse (je moet je daar in- en uitschrijven, en ik heb me nooit uitgeschreven)
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Tja ik ben geen Hollander, en er moet ook heel veel gebeuren wil ik wel ooit een Hollander worden

Ben nu Gelderse (alweer) en anders Utrechtse, en stiekem ook nog een heel klein beetje Salzburgse (je moet je daar in- en uitschrijven, en ik heb me nooit uitgeschreven)

Ben maar niet bang, dat is ondertussen wel gebeurd.

"Streichung von Amtswegen" noemen ze dat. Zijn ze in België ook héél goed in.
 

Metallerjim

W:O:A Metalhead
6 Feb. 2003
4.465
4.053
108
Wilhelmshaven, früher Leverkusen
Wendy van Dijk heeft haar middenvoetsbeentje gebroken. Dit zou gebeurd zijn toen Wendy een tuinstoel wilde pakken. - Door Diederik Broekhuizen

Wendy zou zich verstapt hebben toen ze de stoel wilde opruimen. De klap deed zoveel pijn dat ze naar het ziekenhuis is gegaan om haar voet te laten onderzoeken. Het middenvoetsbeentje bleek gebroken te zijn en werd in het gips gezet.