World of Warcraft U.S Open Beta

Dieses Thema im Forum "Medien-Forum" wurde erstellt von SH4D0W, 05. November 2004.

1. SH4D0W

SH4D0W W:O:A Metalhead

Heute Morgen gefunden:

World of Warcraft® Free Open Beta Set to Begin by November 8th!

By November 8th, the fog of war will be lifted and Blizzard will invite thousands of North American gamers to take a free tour of the epic World of Warcraft. This will be the final stage of testing for the massive online world before it ships to stores in the U.S. and Canada for a November 23, 2004 Street Date.

Willing adventurers can download the World of Warcraft Open Beta by visiting
    https://signup.worldofwarcraft.com
    The official start date of the Open Beta will be announced on
    www.worldofwarcraft.com
    so stay tuned for additional information

Players who want to get an early jump on the action can sign up for the World of Warcraft Final Stress Test which began on November 1st. Final Stress Test players will be able to carry over their characters into the Free Open Beta. There are limited spaces available for the Final Stress Test and you must be a FilePlanet member to participate. For more information on how to sign up for the World of Warcraft Final Stress Test, or on how to become a FilePlanet member - www.fileplanet.com.

Und bei der Anmeldung am besten keine .de e-mail Addy eingeben :D

2. BeyondJudgement

BeyondJudgement W:O:A Metalhead

*hüstel*
    Ich hab das Glück in der deutschen closed Beta spielen zu dürfen :)

Sehr geiles Spiel, wenn sich auch zur Zeit leider viel zu wenig RPGler dort tummeln und das Gruppenspiel ein wenig leidet. Ich hoffe ja mal das nicht zu viele leute kommen die WoW mit Daiblo verwechseln.

3. Haun

Haun Newbie

merken die das nicht trotzdem ?

4. BeyondJudgement

BeyondJudgement W:O:A Metalhead

Eigentlich nicht, ist dafür uwichtig.
    Du kannst sogar die US Version spielen, ist zwar nicht so ganz erlaubt aber es würde gehen. Ging damals bei Shadowbane auch. Man braucht nur ne Adresse in den Staaten dazu :)

Ich werde aber einfach mal auf die EU VErsion warten, denn der Nachteil wenn man die Ami Version spielt ist nunmal, dass die zu anderen Zeiten wach sind als wir. Da laufen dann die großen Events wenn die meisten Europäer schlafen.

5. satrap

satrap Member

bei mir hats au so geglappt :)
    schade dass es schon vorbei ist :(

Diese Seite empfehlen