The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Originally posted by Rock'n'Roll
Ja, det skal dere ha :D Men de 80 mill. tyskere er ihvertfall ikke vikinger :p Men vi kan da ta imot noen "kampfeller" som har "vikingeånd" , hehe...

Nogen af dem er ganske tät paa at väre Vikinger tätere enda end nogle fra de oprindelige Skandinavske lande ;) og Danmark har enda haft nogle dele af Tyskland i historien - sogar et lille stykke af Hamborg har hört den danske kronprins :eek: :D:D
 
Originally posted by ShizzoKrause
Nogen af dem er ganske tät paa at väre Vikinger tätere enda end nogle fra de oprindelige Skandinavske lande ;) og Danmark har enda haft nogle dele af Tyskland i historien - sogar et lille stykke af Hamborg har hört den danske kronprins :eek: :D:D
Hehe, det var det jeg kommenterte her tidligere, du er jo nesten halvt dansk, så du har vel litt vikingespirit i blodet. Og de danske vikingene har vel muligens herjet litt nord i Tyskland, og lagt igjen noen etterkommere :D
 
Originally posted by Rock'n'Roll
Hehe, det var det jeg kommenterte her tidligere, du er jo nesten halvt dansk, så du har vel litt vikingespirit i blodet. Og de danske vikingene har vel muligens herjet litt nord i Tyskland, og lagt igjen noen etterkommere :D

OK, saa er det aksepteret

@Mugi/Knighty: sogar er ikke forkert, det er i midlertidig blevet et dansk ord i den nedere del af Jylland :p:p:p