The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
hehe, ok, själv kan jag bara svenska av de nordiska språken, men danska och norska går rätt bra att läsa om inte annat :)
 

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
är det abra jag som får upp meddlenade om att serven håller på att tas back up på?

Sen sparas inga av mina meddelanden...
 

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Vad jag försökte skriva förut, men inte fick då de gjorde back up, var att jag har ofta svårt att förstå danskar och norrmän då vi talar på våra respektive språk, medan de verkar förstå mig rätt bra.
 
Originally posted by Rock'n'Roll
Hehe, er man full forstår man alt... :D

Det var da en fin samtale på dansk og svensk dere hadde gående... Hvor har du lært dansk Shizzo?

Hej, det er en langt historie, paa grund af hyperaktivität ville de ikke sende mig paa en fornuftigt skole her i Tyskland, saa valgte jeg at gaa paa dansk skole i Flensborg. Saa blev jeg nöd til at läre sproget og det har ikke väret til min skade ;)
Det dumme er bare tastaturen som ikke har de danske bogstaver. Men det skal nok gaa, jeg er sikkert at i forstaar hvad det skulle väre :D