Nederlandstalige metalheadz?

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gandalf

Member
25 Juli 2002
32
0
51
42
Nijmegen
Website besuchen
Was wir trinken sollen?!

Ehm; bier, beer en pivo?

Wij vertrekken vrij vroeg en hopen er vroeg aan te komen dus ik denk niet dat het voor ons mogelijk is om vooraf jullie te treffen om zo gezamenlijk op een camping site te staan... Sorry
 

holocaust

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
240
0
61
42
Fucking Belgium
www.asl.to
wij zullen rond drie vier uur toekomen in wacken. Vroeger kan echt niet.

Maar ja, moesten jullie een grijze renault19 zien met de vlaamse leeuw naast de nummerplaat, zijn wij het hihi
 

holocaust

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
240
0
61
42
Fucking Belgium
www.asl.to
geen caravan? lol

een bende nederlanders is natuurlijk vlug te herkennen.

Als je iemand ziet lopen met een gescheurde jeans broek met groepen als destruction, savatage, blind guardian en het wacken logo op getekend, is de polle in je vizier!

Damn, nog zo lang moeten wachten, het is al enorm aan het kriebelen!
 

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
40
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
wat hebben al die buitenlanders toch met de link caravans en Nederlanders??:confused::D
maar ik hoorde net dat een paar niet meegaan dus dat worden dan 1 bus en 2 auto's.
tja, en die omschrijving is net zo'n beschrijving van mij:lang haar, zwart shirt:D lopen er ook tig van rond daarzo:D