Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Varnamys schrieb:
Bedankt @Winterslaap
Het is echt moeilijk voor mij omdat het nu acht jaar vorbij is dat ik alleen maar voor een jaar nederlands op school gel(e)erd heb.

I have problems with the "past" termination... and I'm not sure in all words I use :D:rolleyes:

aah! ;) ik heb er totaal geen problemen mee om je te begrijpen hoor! :D en voor maar 1 jaartje....ik doe t je niet na!
 

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
40
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Varnamys schrieb:
Bedankt @Winterslaap
Het is echt moeilijk voor mij omdat het nu acht jaar vorbij is dat ik alleen maar voor een jaar nederlands op school gel(e)erd heb.

I have problems with the "past" termination... and I'm not sure in all words I use :D:rolleyes:

er zijn vele landgenoten van mij die het er slechter vanaf brengen:D

btw, het voelt goed weer even in je moerstaal te praten hierzo:)

En waarschijnlijk geen GMM voor mij dit jaar al is het maar omdat ik een arme student ben. he, en dat gezeur om dat nu-metal altijd :)

@ ditto: Dit is een 'international forum' dus hou je mond!! :D (begrijpt ie wel)
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Iscariot schrieb:
er zijn vele landgenoten van mij die het er slechter vanaf brengen:D

btw, het voelt goed weer even in je moerstaal te praten hierzo:)

En waarschijnlijk geen GMM voor mij dit jaar al is het maar omdat ik een arme student ben. he, en dat gezeur om dat nu-metal altijd :)

@ ditto: Dit is een 'international forum' dus hou je mond!! :D (begrijpt ie wel)

ja lekker niet!! ff leuk om Nederlands te lulle hier :D
aah jammer man! dat je niet naar GMM kan! kicke bands hoor! sonde! ga je wel naar Wacken???

@Ditti ....ontkenning!!!! :D
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.938
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Iscariot schrieb:
En waarschijnlijk geen GMM voor mij dit jaar al is het maar omdat ik een arme student ben. he, en dat gezeur om dat nu-metal altijd :)

@ ditto: Dit is een 'international forum' dus hou je mond!! :D (begrijpt ie wel)

Da's toch jammer idd. Maar ik ga. Al moet ik er m'n laatste frank aan uitgeven, mijn zien ze weer op de weide!!
 

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
40
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Winterslaap schrieb:
ja lekker niet!! ff leuk om Nederlands te lulle hier :D
aah jammer man! dat je niet naar GMM kan! kicke bands hoor! sonde! ga je wel naar Wacken???

@Ditti ....ontkenning!!!! :D

Wacken begint vaste ritueel te worden hierzo..dusja... ik loop daar vast wel weer rond in augustus. Maar graspop staat nog steeds hoog op mijn to do list, dus wie weet.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.938
6.679
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Heb al zon 10 jaar 3 festivals op m'n agenda staan. Ook elke keer dezelfde. Dynamo, Graspop en Wacken. Jammer alleen dat Dynamo 'n beetje is gevallen. Maar ligt meer aan de gemeente Eindhoven, dan aan het festival. (de bouw van Meerhoven op 't vliegveld was de grootste blunder van het millenium)
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Quark schrieb:
Heb al zon 10 jaar 3 festivals op m'n agenda staan. Ook elke keer dezelfde. Dynamo, Graspop en Wacken. Jammer alleen dat Dynamo 'n beetje is gevallen. Maar ligt meer aan de gemeente Eindhoven, dan aan het festival. (de bouw van Meerhoven op 't vliegveld was de grootste blunder van het millenium)

absoluut mee eens!!!!!!!! jeemig...ik ga al niet meer naar Dynamo sinds t NIET meer 3 dagen is..vond ik niet de moeite..Toen was t altijd wel 1 van de kickendste festivals hoor! oee ik moet nu gaan liggen...vieux slaat een beetje in nu :eek: