Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Warthog

W:O:A Metalmaster
29 Mai 2002
6.625
0
81
43
Washington D.C., USA
www.wacken.us
I'm reminded of that girl in the Manowar video...Eric Adams says something, "This girl is amazing! She speaks FIVE languages!"

After that, any time my friends and I saw an attractive young lady, we'd grade her looks on a scale from 1 to 5 languages

And I nearly got in a fight with my one friend when I told him that his new girlfriend could barely speak one. :rolleyes:
 

Thordis V.

W:O:A Metalgod
25 Nov. 2001
51.157
0
121
42
Linz und Bern
www.myspace.com
my mothertounge is Austrian German, all the other languages i know I studied at school, university and abroad... only English and Italian is ok, I understand Germans, I know a little Luxembourgian, Mandarin, Latin; tried French but I did miserable :D

@ Quark: lol... how stubborn people can be.
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Ach...zal ik dan maar t eerste Nederlandse antwoord terug geven dan?? :D
Hoe is t in Belgie??? Ga je nog naar Graspop??? schitterende line - up!!
Ik zou eerst niet gaan...maar In Flames en Soilwork komen dus nu moet ik ;) er komen zoveel gave bands dit jaar!
Ik ga er al jaren heen..kicke festival hoor!
groeten uit Nederland ;)
 

Varnamys

W:O:A Metalmaster
6 Aug. 2002
34.964
0
81
44
Köln
Website besuchen
Ik ga ook naar Graspop, maar aleen op zondag. Denk ik. (Damn allmost forgot everything).

erhmmm... ik woon 5km bij de nederlandse grens in duitsland.

Would you do me a favour and correct all mistakes I made? Thx :rolleyes:
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Varnamys schrieb:
Ik ga ook naar Graspop, maar aleen op zondag. Denk ik. (Damn allmost forgot everything).

erhmmm... ik woon 5km bij de nederlandse grens in duitsland.

Would you do me a favour and correct all mistakes I made? Thx :rolleyes:

je kan het goed hoor!!!! alleen is alleen zoals je ziet met 2 L-en haha verder helemaal geweldig goed!!! jeeeeeeee applausje!!! :) :)
volgens mij ontkom je er niet aan als je 5 km naast de Nederlandse grens woont...vast een hoop zuinige Nederlanders bij jou in de buurt haha
Nou...misschien zie ik je wel op Graspop dan! ik ga er zekers heen...van begin tot het eind..ik heb er nu al zin in!
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.918
6.675
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
Ach...zal ik dan maar t eerste Nederlandse antwoord terug geven dan?? :D
Hoe is t in Belgie??? Ga je nog naar Graspop??? schitterende line - up!!
Ik zou eerst niet gaan...maar In Flames en Soilwork komen dus nu moet ik ;) er komen zoveel gave bands dit jaar!
Ik ga er al jaren heen..kicke festival hoor!
groeten uit Nederland ;)

Zo ver woon ik er niet af. Zo'n 20 mun. met de trein, dus ik ga toch. Alleen zo kapot van die line up ben'k niet echt. Met SlipkNOT and Papa ROach op 't affiche, nee, bedankt!

Dus gewoon zuipen op de camping, denk'k dan.
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Quark schrieb:
Zo ver woon ik er niet af. Zo'n 20 mun. met de trein, dus ik ga toch. Alleen zo kapot van die line up ben'k niet echt. Met SlipkNOT and Papa ROach op 't affiche, nee, bedankt!

Dus gewoon zuipen op de camping, denk'k dan.

mja...die hoef ik idd ook echt niet te zien nee...maar de rest...Arch enemy..Kreator..Nevermore..Slayer..In flames..Soilwork..Amon amarth..Behemoth..Samael..Dark tranquillity en Dio...beste line up sinds jaren hoor!! vind je nie???
Ik ben der blij mee!! best wel een feestje wordt dat!
 

Varnamys

W:O:A Metalmaster
6 Aug. 2002
34.964
0
81
44
Köln
Website besuchen
Bedankt @Winterslaap
Het is echt moeilijk voor mij omdat het nu acht jaar vorbij is dat ik alleen maar voor een jaar nederlands op school gel(e)erd heb.

I have problems with the "past" termination... and I'm not sure in all words I use :D:rolleyes:
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
46
nederland
Quark schrieb:
Ga toch zowiezo naar Dessel toe. AL was 't alleen maar omdat 't zo kort van bij mij is, en omdat ik alle Graspops heb gezien vanaf de eerste GMM. Dus dat laat ik ook niet zitten.

nee joh...tis toch altijd leuk!! ik zag net dat Gorefest ook komt! jeeeeeee :D