Mehr Oldschool thrash ANTHRAX!!!

Dieses Thema im Forum "Q&A Discussion" wurde erstellt von spacebeer, 15. Januar 2006.

1. spacebeer

spacebeer Newbie

Von das ANTHRAX forum, und letztes Jahr haben sie in Holland auf das Dynamo komplett abgeraumt!

Minneapolis!!!!
    Last night was the show of the tour so far. I didn't think we would have a better gig than Chicago, NY or even Allentown (those 3 were all great), but Minneapolis was it. First Avenue was oversold by a couple of hundred and it was literally a sea of bodies moshing, banging, swimming, singing etc. I have footage of the pit during Indians that I will post as soon as I can get it off our monitor guy Tom. This tour has really been exciting. Almost completely sold out (thank you!!!) The shows have taken it to another level. I wish we were out for another month!! We'll be back soon enough. Europe in April. Get ready my friends, this band is on fire.
    Cheers,
    Scott

Oh was von Bands wie SODOM, RAZOR, METAL CHURCH, VENOM.....

2. fr34k

fr34k Newbie

jap, thrash kommt dieses jahr, wie auch im letzten, eindeutig zu kurz. wenn testament klappen sollte wäre das doch grandios :D

3. mops

mops Newbie

was soll man dem noch hinzufügen, BIS auf ein paar geile thrash bands die mir da noch einfallen ( oder auch amer. speed metal der alten sorte^^ )

4. Gouda666

Gouda666 Newbie

EXODUS!

Die ham auf den X-Mas-Festivals mächtig Arsch getreten...

5. NeoPunisher

NeoPunisher Member

Spacebeer ich bin ganz deiner Meinung - von mir aus könnte Anthrax jedes Jahr spielen :D

6. Peacemaker666

Peacemaker666 Member

Wenn ich mir die aktuellen Bandwünsche anguck, sind Exodus leider nicht geplant ..... hätte mich da auch sehr drüber gefreut .... naja dafür kommen ne Menge anderer guter bands

Diese Seite empfehlen