Mario...aus Schramberg (?)

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Queen of sorrows

W:O:A Metalhead
7 Aug. 2008
614
0
61
Stavanger ( Norwegen )
Det trodde jeg før jeg snakka med nordmenn den første gang etter at jeg begynte å lære norsk. De sier alle at jeg snakker dansk... :D (Det er det Axel snakker om...)
Så fint at det var riktig, jeg var ikke sikkert.

Desverre kjenner jeg ingen Mario fra Schramberg (jeg kjenner aldeles ingen Mario :( ). Men jeg vet at håret av Helmen er lenger enn håret mitt, derfor er det lenger enn femti centimeter... ;)

Vet du ka? Eg synes det er små søtt å skrive på norsk. Eg vet ikke korfor han Alex seie at du snakker dansk? Det gjør du i hver fall ikke skriftelig!
Beklager at eg skrever annerledes enn du har lært. Men siden eg bor her har eg begynt med Stavanger og litt Sørlandsdialekt. Det kom seg bare etterhvert. Helt normalt dette...
Sko me bare forsette? Tror ikke at det finnes mange folk som skjønner ka me seie. Hm, me kunne jo sladre litt...kanskje ?!
Nei da, eg bare tuller :)
Men nå er eg nysgjerrig...korfor i all verden snakker du norsk? Det må jo være en grunn til dette sant?

Hilsen. Håper å høre fra deg igjen.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.951
6.680
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Vet du ka? Eg synes det er små søtt å skrive på norsk. Eg vet ikke korfor han Alex seie at du snakker dansk? Det gjør du i hver fall ikke skriftelig!
Beklager at eg skrever annerledes enn du har lært. Men siden eg bor her har eg begynt med Stavanger og litt Sørlandsdialekt. Det kom seg bare etterhvert. Helt normalt dette...
Sko me bare forsette? Tror ikke at det finnes mange folk som skjønner ka me seie. Hm, me kunne jo sladre litt...kanskje ?!
Nei da, eg bare tuller :)
Men nå er eg nysgjerrig...korfor i all verden snakker du norsk? Det må jo være en grunn til dette sant?

Hilsen. Håper å høre fra deg igjen.

Ik heb zopas besloten dat Nederlands véél gemakkelijker is!

:D
 

Colamann3798

W:O:A Metalmaster
13 Apr. 2003
7.429
0
81
42
nich mehr Münster :(
www.dongopenair.de
Vet du ka? Eg synes det er små søtt å skrive på norsk. Eg vet ikke korfor han Alex seie at du snakker dansk? Det gjør du i hver fall ikke skriftelig!
Beklager at eg skrever annerledes enn du har lært. Men siden eg bor her har eg begynt med Stavanger og litt Sørlandsdialekt. Det kom seg bare etterhvert. Helt normalt dette...
Sko me bare forsette? Tror ikke at det finnes mange folk som skjønner ka me seie. Hm, me kunne jo sladre litt...kanskje ?!
Nei da, eg bare tuller :)
Men nå er eg nysgjerrig...korfor i all verden snakker du norsk? Det må jo være en grunn til dette sant?

Hilsen. Håper å høre fra deg igjen.
Hm, jeg prøvde å si det allrede. :o Jeg lærte norsk på kveldskola, men hver gang jeg snakker norsk med en nordman (virkelig hver gang) tror han eller hun at jeg snakker dansk. "Jamen, du snakker jo dansk!" "Lærte du dansk på skolen?" "Du snakker godt dansk!" På grunnen av aksenten, antakelig. Jeg bor sammen på en leilighet med Axel, og vi gikk også på ferie i norge sammen for noen år siden, derfor vet han det.
Grunnen at jeg snakker norsk er litt komplisert: Jeg liker veldig mye å gå på ferie i skandinavia, fordi jeg liker å gå på telttur og også på trekkingtur. En venn av meg, den jeg kjenner fra universitetet, gjør det også veldig gjerne, og han vilket gjerne lære språket. Men ikke alene. Fordi jeg liker å lære nye språk, gikk vi til norskkurset sammen.
Norsken din ikke er så enkelt å forsto, men jeg skal prøve! Jeg kjenner ikke nok folk den jeg kan snakke norsk med. Eller skrive ;) Også er den er ikke vanskelig slik som bergensisk :D:D:D
 

Der Helm

W:O:A Metalmaster
2 Nov. 2002
17.877
280
118
46
Cologne/Germany