KORN headlining 2002??

Dieses Thema im Forum "Discussion" wurde erstellt von Guest, 24. August 2001.

1. Guest

Guest Guest

Can anyone enlighten me on the rumour being spread on many metal boards that organizers are pushing for Korn in the summer tour of their new album to Headling Wacken 2002???? is this true?? @!#$ i hope not????? i am not paying good $$$ to see those sellouts?? normally id ignore this, but im hearing this way to frequently.. is KORN fit into what Wacken is about?????

2. Guest

Guest Guest

@!#$ KORN!!!!!!! NEVER LET NEW(NU) METAL??? PLAY ON WACKEN!!!!!!

3. Guest

Guest Guest

It´s a rumor! Definetely!

4. Guest

Guest Guest

I think it´s a rumour too, hit that idiot wich does spread those stupid lies.

5. Guest

Guest Guest

IT IS IMPOSSIBLE BECAUSE WACKEN IS A METAL FESTIVAL BUT KORN-@!#$ ARE NOT A METAL BAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Guest

Guest Guest

That would be fucking discusting!! KORN FUCKING SUCKS ASS!! I HATE THAT @!#$!!
    If Korn headlines, neither me or my friends will go to Wacken 2002. No fucking shitty crap bands at Wacken!! METAL ÜBER ALLES FÖRFAN!

Stay Metal!

7. Guest

Guest Guest

Immer diese Billigen Kindischen Drohungen von wegen dann komm ich nich zu wacken .. voll kindisch!

8. Guest

Guest Guest

@!#$ New Metal!!!

W:O:A rulez!

9. Guest

Guest Guest

@skywalker: das ist nicht kindisch, korn, limp bizkit oder ähnliche scheisstruppen sind der anfang vom ende für ein geniales w:o:a!!! bitte keine 12-jährigen trend-kiddies in wacken!!!!!

METAL RULES!!!!

10. Guest

Guest Guest

wo er Recht hat, hat er Recht...MTV-Bands in Wacken-dann platzt das bald aus allen Nähten und das war´s dann wieder. Nee lieber WACKEN FOREVER ON !!!!

11. Guest

Guest Guest

Jau... genau... *zustimm*

12. Guest

Guest Guest

SLAYER statt KORN !!!

13. Guest

Guest Guest

Nah, they play, they die..

14. Guest

Guest Guest

wenn korn dann doppelkorn!!