Die folgende email ist an ein kumpel von mir (bei Not Common Records) geschickt; kennt jemand dieser Robo oder Friendly Booking? ***************************************** Dear Folks, this is Robo from Cologne. I run a booking agency named Friendly Booking. If you´re planning a tour for one of your bands in Germany or/ and Europe maybe it´s good to check me out. I can offer some help and gear to realize it. - Van 8 Seats, technical updated, w/ Navigation system, MP3 CD-Music, special season tyres; possibility to rent cheap trailor - Driver/ Merch guy - Backline: professional Pearl Drum Kit, Marshall Heads and Cabs (Guitar), Ampeg Heads and Cabs (Bass) - I can also help with booking some shows in my area If you´re interested get back to me! I then give you more details and pics about all. Prices are very fair and friendly! Greets and take care Robo/ Friendly Booking ---------------------- Friendly Booking Robo Thumbstr. 72 51103 Köln Germany friendlycooper@aol.com ***************************************** Ich haette 's gern glauben, aber man muss sicher sein, wenn man uebers Meer reisen muss (komm aus Amerika, deswegen solche undeutsch). vielen Dank, --HJ
hmm ich kenn diese agentur nicht, obwohl ich doch relativ auf dem laufenden bin. googeln bringt auch keine ergebnisse, also wär ich da eher vorsichtig.
h**p://www.friendlycow.de Als Kontakt wird aber robo@friendlycow.de und nicht friendlycooper@aol.com angegeben. Keine Ahnung, ob seriös oder nicht. Laut denic.de Domaininhaber Robert Emke Easy Basics GbR Jenner Strasse 6 D-50823 Koeln Germany Name: Robert Emke Adresse: Thumbstrasse 72 PLZ: 51103 Ort: Koeln Land: DE