I quit....

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Fette

W:O:A Metalhead
9 Mai 2008
345
0
61
Neerpelt
zoals je altijd zegt
Alles zal recht komen!

Het begin is moeilijk maar denk aan de verbeteringen die je mee zal maken. Overal met Owen kunnen gaan, geen afzondering meer omdat je rookt, minder snel kortademig worden...
Het is niet makkelijk dat weet ik al te goed maar je zal het overwinnen en Owen, ikzelf en je lichaam vooral zullen jou bedanken!

Courage bientot trois jours complets!!!:p
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.926
6.675
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
maar dat is tijdelijk

de effecten op je lichaam zijn voor de rest van je leven!
Ja, 100kg ipv 60. (voorbeelden genoeg te vinden)
zoals je altijd zegt
Alles sal recht kom!

Het begin is moeilijk maar denk aan de verbeteringen die je mee zal maken. Overal met Owen kunnen gaan, geen afzondering meer omdat je rookt, minder snel kortademig worden...
Het is niet makkelijk dat weet ik al te goed maar je zal het overwinnen en Owen, ikzelf en je lichaam vooral zullen jou bedanken!

Courage bientot trois jours complets!!!:p

Kortademig ben'k nooit geweest. Ik kan als roker ook gaan en staan waar ik wil. En dit is na de geboorte ook niet veranderd.
Afzondering? Soms nodig bij mij! Ik moet dat soms. Ik heb die ruimte nodig. En dat zal zo blijven, alleen nu zonder peuk.

Eerst zien, dan geloven! :rolleyes: