Hagenezen

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Ik ben van januari t/m maart 2003 in Den Haag stage gelopen en heb er dus ook gewoond. En het was de leukste tijd van mijn leven!

Ook wilde ik iemand vragen om mij twee boeken uit Den Haag naar Wacken mee te brengen. Maar dit is (waarschijnlijk) al afgedaan.

Bovendien zou ik het best leuk vinden om in Wacken met een Nederlander een (of twee, of drie...) biertje te drinken en over koetjes en kalfjes te praten om te voorkomen dat ik mijn Nederlands kwijtraak ;). Het liefst met een Hagenees omdat ik er ooit gewoond heb en dus ook graag wou weten hoe het met de Haagse metalscene gaat, wat er in de stad gebeurd enz... Maar iedereen zal op "mijn" camping van harte welkom zijn, vooral als hij/zij kriek of geuze meebrengt:D. Ik biedt er in ruil Beiers bier aan.:)
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.908
6.674
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik ben van januari t/m maart 2003 in Den Haag stage gelopen en heb er dus ook gewoond. En het was de leukste tijd van mijn leven!

Ook wilde ik iemand vragen om mij twee boeken uit Den Haag naar Wacken mee te brengen. Maar dit is (waarschijnlijk) al afgedaan.

Bovendien zou ik het best leuk vinden om in Wacken met een Nederlander een (of twee, of drie...) biertje te drinken en over koetjes en kalfjes te praten om te voorkomen dat ik mijn Nederlands kwijtraak ;). Het liefst met een Hagenees omdat ik er ooit gewoond heb en dus ook graag wou weten hoe het met de Haagse metalscene gaat, wat er in de stad gebeurd enz... Maar iedereen zal op "mijn" camping van harte welkom zijn, vooral als hij/zij kriek of geuze meebrengt:D. Ik biedt er in ruil Beiers bier aan.:)

Kriek is zat te krijgen hier, jammer alleen dat dat in fles is. (en ja, ik neem met 12h trein liever geen glas mee)

Anders ha'k 't wel gedaan, maar is mij een streepje te link.
 
Kriek is zat te krijgen hier, jammer alleen dat dat in fles is. (en ja, ik neem met 12h trein liever geen glas mee)

Anders ha'k 't wel gedaan, maar is mij een streepje te link.

Één flesje maar! Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft! *jengel*

Je krijgt er ook in ruil en flesje heel lekker bier uit Franken (Noord-Beieren). En je hebt ruime keuze, want ik neem twee gemixde kratten met minimaal 7 verschillende soorten mee (inklusief 2 soorten rookbier, een specialiteit die in heel Duitsland slechts door drie kleine brouwerijen gebrouwen wordt!).