Fietsend naar WOA

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
sxabbi schrieb:
dat jij afentoe heel kinderachtig bent was ik al achter maar je bent niet de enige op die vorum. :rolleyes:
en het duurt nog 27 dagen dan ben ik 18 :D
wooooohoooo legaal aan de sterke drank, rijbewijs halen en stemrecht... :D

:eek: valt het zo erg op dat ik afentoe kinderachtig ben???? daar moeten we dan maar ff wat aan gaan doen :cool:
 

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
wooooohoooo legaal aan de sterke drank, rijbewijs halen en stemrecht... :D

:eek: valt het zo erg op dat ik afentoe kinderachtig ben???? daar moeten we dan maar ff wat aan gaan doen :cool:

ach ja of ik daar nou blij van wordt???

en ja jullie gesprekken gaan gerechteld heeeeeeeele maal nerges over. maar dat is niet erg hoor :)
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.882
6.674
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
En zie ik een opbloeiende romance tussen de al ZEER oude Nemesiss, en het broekie sxabbi opkomen, of moet ik echt weer 's naar 'n oftamoloog?

Wie kan mij hierop antwoord geven???



:D:D:D:D:D
 

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Quark schrieb:
@sxabbi, is je quest voor je fietstocht ondertussen al opgelost? (d.w.z. heb je al op 't Duitse deel bij Forum-Treffen gekeken? Of ben je nog zoekende?

ja ik ben nog steets zoekende
 

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Quark schrieb:
En zie ik een opbloeiende romance tussen de al ZEER oude Nemesiss, en het broekie sxabbi opkomen, of moet ik echt weer 's naar 'n oftamoloog?

Wie kan mij hierop antwoord geven???



:D:D:D:D:D


denk niet dat je daar ooit antword op krijgt in iederval geen zinnig :D