Fietsend naar WOA

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
naam, leeftijd, lengte, studie/werk, favo metal, uhm vertel wat leuks :D

Naam: Hadde
Leeftijd: 17
lengte: +- 179
studie/werk: eindexamen
fevo metal: Dark Funeral, Endstille, 1349, Gorgoroth, Yagmot, Six Feet Under, Cannibalcorps, Darkthron (sorry voor de spellefouten :()
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
sxabbi schrieb:
Naam: Hadde
Leeftijd: 17
lengte: +- 179
studie/werk: eindexamen
fevo metal: Dark Funeral, Endstille, 1349, Gorgoroth, Yagmot, Six Feet Under, Cannibalcorps, Darkthron (sorry voor de spellefouten :()
spelfouten maakt niet uit... ben toch dyslect (het enige woord wat ik kan typen zonder backspace te gebruiken) uhm mijn beurt dan maar he voor je het nog niet wist:

Naam: Karin
Leeftijd: 24 (OMG ik word echt oud :p)
Lengte: 1,80
Studie/Werk: 3d Animatie en visual effects, barvrouw
favo metal: Norther, In Flames, Amon Amarth, 1349, darkdayrising, Sentenced etcetc....
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
sxabbi schrieb:
och 24 valt toch nog wel mee :cool:
zegt het broekie van 17.... middelbare school.... ben al bezig met me 2de vervolgopleiding joh...... maar 24 valt idd nog mee.... voel me nog niet zo oud... en ik kan afentoe heeeeeeeeeel kinderachtig zijn :p
 

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
zegt het broekie van 17.... middelbare school.... ben al bezig met me 2de vervolgopleiding joh...... maar 24 valt idd nog mee.... voel me nog niet zo oud... en ik kan afentoe heeeeeeeeeel kinderachtig zijn :p

dat jij afentoe heel kinderachtig bent was ik al achter maar je bent niet de enige op die vorum. :rolleyes:
en het duurt nog 27 dagen dan ben ik 18 :D