de officiële nederlandstalige Thread

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

holocaust

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
240
0
61
42
Fucking Belgium
www.asl.to
we hebben al een noorse en een italiaanse. Waar blijft die verdomde nederlandstalige dan? Das zoiets wat ik me afvroeg op een blauwe zaterdagmorgen, terwijl een kater mijn hersenspinsels dermate beïnvloedde dat ik niet meer wist wat schrijven.

Dus, als jullie nederlandstaligen eens een "efforken" (= inspanning) doen om deze thread populair te maken... ga je gang!
 
Nou vooruit dan maar, ik kan niet altijd de beroerdste zijn... Wel vind ik de programmering tot nu toe wat karig... De reunies zijn vooral van die opgewarmde Duitse lijken (okay, de Dark Angel dan), maar om te zeggen dat ik onder de indruk ben. Weet nog niet of ik ga!
 

Sodomy&Lust

W:O:A Metalmaster
13 Apr. 2002
15.737
0
81
43
Madrid - Spain
Hallo!!!

neuken met mijn beuling!! (does that make sense? :D)

Holland is a nice country, but...... death to the taxi driver who abandoned us to our fate in the middle of a great "dijk"!!
 

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
40
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
íets zegt me dat ik hier nu iets neer moet zetten als van oorsprong Nederlandssprekende zijnde.
Ik betwijfel het of daarmee dit topic echt populair wordt.:)

over Wacken dit jaar. Tot nu toe vind ik de line-up ook nog nie zo super, minder dan vorig jaar (en hetzelfde vond ik vorig jaar ook al) Maarja. Het festival zelf maakt veel goed en waarschijnlijk zal je mij daar begin augustus toch wel ergens tegenkomen.

S&L: Yes, that doesn't make sense!:D
I hope you know what you try to say because I don't know what you are fucking:)

and taxidrivers are assholes! That's a fact!:)
 

Supercharger

W:O:A Metalmaster
26 Juli 2002
7.938
0
81
43
Deventer, the Netherlands
Website besuchen
Doesn't matter gnoff :D

De line up van dit jaar is in ieder geval een stuk beter dan die van vorig jaar. Het begin is goed, alleen nu is het hopen dat er niet teveel belegen duitse heavy/powermetalbandjes komen..Zou het liefst nog meer Zweedse bands willen zien als Soilwork, Dark Tranquility, Pathos, Entombed, Opeth, Vintersorg, Nonexist. Verder zou Testament, Slayer en een forbidden reunie ook niet slecht zijn :D
 

holocaust

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
240
0
61
42
Fucking Belgium
www.asl.to
Ik hoop gewoon dat niet te veel groepen die op wacken spelen ook op graspop gaan spelen; Anders heb ik weer dingen een stuk of twee drie keer gezien in één jaar (vorig jaar 4x savatage).

Trash metal kan er nooit genoeg zijn, dus slayer, forbidden en testament zijn meer dan welkom voor mij. Die duite heavy/powerbandjes horen er nu eenmaal bij denk ik. Meen me te herinneren dat niet veel mensen blij waren met blind guardian, maar wat een volk!

Hoop klein beetje dat Twisted Sister alsnog zou komen.
 
9 Dez. 2002
34
0
51
44
Eindhoven
Website besuchen
Ach wat er allemaal speelt maakt me niet eens zo heel veel uit als ik naar wacken ga. Het festival is dusdanig goed dat als mogelijk ik nu mn kaartjes voor 2004 ook al zou bestellen. (krijg ik dan 2 t shirts ofzoiets?)

enne, ik hoop dat queensryche naar wacken of anders een ander festival komt. een woensdag in amsterdam komt me slecht uit en ik wil ze toch echt een keer zien.
 

Pil

Member
Aaah, den neerlansche heershappij is begonnen ja? :D

In ieder geval, ik ga wel naar wacken, als ik kan tenminste, ik ga uit van wel, want ik ga mijn kaartje binnekort bestellen (samen met kaartje voor't Blind Guardian festival, dus jawel, er zijn wel mensen die ze vorig jaar waardeerden ;)). Verder heb ik niks tegen wat duitse power metal (ook niks tegen thrash overigens), en vorig jaar was er toch meer leuks dan ik uiteindelijk kon zien, en de hele sfeer van het festival maakt inderdaad ook een heleboel goed. In ieder geval vind ik de lineup tot nu toe wel goed (Strato boeit me niet echt, maar Iced Earth en Gamma Ray is wel cool :D). De enige bands waar ik nu echt nog op hoop zijn Iron Maiden en DragonForce, maar hoe dan ook zal ik me ongetwijfeld vermaken. Alleen ga ik dit jaar wel proberen ietsjes minder te drinken, als je op een gegeven moment wakker wordt en je acht de kans dat je horloge stuk is groter dan de kans dat het dus echt pas half zes 's ochtends is dan uhm... is het resultaat wel errug weinig slaap, en paniek om niks.

Maar dat terzijde, ik heb er zin in! :)

NP: HammerFall - Crimson Thunder