FOR SALE: 1x 3-day-all-in ticket in NL or Berlin

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Status
Für weitere Antworten geschlossen.

carlchen

Newbie
10 Juli 2017
3
0
16
33
*Dutch below*

****English*****
Dear W:O:A fans,

Unfortunately, I have one spare ticket, for 200€. (or make a reasonable offer)
It's a 3-Day-All-In Ticket (original price was 220€).

We can meet somewhere in the Netherlands (e.g. Utrecht, Arnhem, Wageningen, Nijmegen, Leeuwarden, Groningen .... ) or in Berlin (and surroundings) to exchange the ticket.
Insured shipping is also possible and would be included.

Looking forward to hearing from you. :)
Cheers,
Anne

****Nederlands****

Beste W:O:A fans,

Helaas heb ik een ticket over, dat ik graag een nieuw leven wil geven voor 200€. (of maak een aanbod)
Het is een 3-Day-All-In ticket, originele prijs was 220€.

Kan opgehaald worden in Wageningen, of gebracht naar grotere steden zoals Utrecht, Arnhem, Nijmegen, maar evtl. ook in het noorden zoals Leeuwarden of Groningen. (Afspreken in Berlijn is ook mogelijk..)
Als ophalen of brengen niet handig is, stuur ik het verzekerd op (verzendkosten inclusief).

Hoor graag :)
groetjes, Anne
 
Zuletzt bearbeitet:

Jochemvwaarde

Newbie
17 Juli 2017
3
0
16
30
Hi,

Ik ben wel geïnteresseerd in die ticket als hij nog beschikbaar is. Mijn voorkeur gaat naar ergens centraal afspreken of iets dergelijks.

Lemme know,


Jochem.
 

carlchen

Newbie
10 Juli 2017
3
0
16
33
Hi Jochem, sorry, ik kon hem vandaag kwijt. maar ik zag er nog een paar op marktplaats. succes!
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.